بیوگرافی بازیگران سریال وحشی

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال وحشی عبارتند از:

  • هالیت اوزگور ساری (Halit Özgür Sarı) بازیگر نقش یامان سویسالان
  • سیما بارلاس (Simay Barlas) بازیگر نقش رویا در سریال وحشی
  • شبنم حسنی‌صوفی (Şebnem Hassanisoughi) بازیگر نقش شبنم سوالپ
  • یوردائر اوکور (Yurdaer Okur) بازیگر نقش سرخان سویسالان
  • دولونای سویسرت (Dolunay Soysert) بازیگر نقش نسلیهان سویسالان
  • برتان اصلانی (Bertan Asllani) بازیگر نقش آلاز سویسالان
  • خالد اوزگور ساری

معرفی سریال وحشی

سریال ترکی وحشی یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی در ترکیه و کل دنیا محسوب می‌شود. این سریال به خاطر قصه جذاب و هنرمندان برتری که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، موفق شده بینندگان بسیاری را به خود جذب کند.

بیوگرافی بازیگران سریال وحشی (ترکی) با نقش +عکس و داستان

سریال وحشی توسط هنرمندان شناخته شده با یک قصه جذاب از زندگی در خیابان‌ها را به تصویر می‌کشد.
در این قسمت به بیوگرافی هنرمندان می‌رسیم در کنار ما باشید تا مشاهده کنیم چه افرادی در این مجموعه حضور یافته‌اند و چه تجربه‌هایی را سپری کرده‌اند تا این سریال جذاب را برای بینندگان به وجود آورد.

خلاصه‌ داستان سریال وحشی

موضوع این سریال در مورد شخصی به اسم یامان می‌باشد که در کنار سه تا از دوستایش زندگی می‌کند و خانواده‌ای ندارد. داستان از رویارویی یامان رویا و آتش با همدیگر مقابل یک کلاب شبانه آغاز می‌شود.

بیوگرافی خالد اوزگور ساری بازیگران سریال وحشی (ترکی) با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی خالد اوزگور ساری

خالد اوزگور ساری هنرپیشه ترکیه‌ای می‌باشد، که علاوه بر هنرپیشگی در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد.

او برای حضور در شخصیت قدیر در سریال خواهر و برادرانم مطرح می‌شود. این چهره در تاریخ چهارم اکتبر ۱۹۹۳ در استانبول دیده به جهان گشوده است و در خانواده فرزند دوم به حساب می‌آید و تنها یک خواهر نیز دارد.

پدربزرگ او عرب تبار می‌باشد و از حلب به کشور ترکیه سفر نموده است.

او در رشته اقتصاد تحصیل کرده و مدرک خود را از دانشگاه بیلگی استانبول اخذ نموده است و زمانی که دانشجو بود در کارگاه هنرپیشگی مقدماتی و پیشرفته فعالیتش را زیر نظارت اسرا کیزیلدوغان سپری کرد. او در مقطع دبیرستان و دانشگاه حرفه مدلینگ را استارت زد و چهره خیلی از برندها شد.

بیوگرافی سیما بارلاس بازیگر نقش رویا در سریال وحشی

بیوگرافی سیما بارلاس بازیگر نقش رویا در سریال وحشی

سیما بارلاس هنرپیشه کشور ترکیه در تاریخ پنجم می سال ۱۹۹۸ در ترکیه دیده به جهان گشوده است.

او در رشته هنر تحصیل کرده و مدرک خود را تا مقطع کارشناسی از دانشگاه بیلگی استانبول اخذ نموده است.

او علاوه بر هنرپیشگی در عرصه مدلینگ هم مشغول به کار است.

سیما بارلاس در سنین نوجوانی در حالی که ۱۶ ساله بود در سال ۲۰۱۴ به خاطر علاقه‌مندی به هنرپیشگی در سریال که به شخصیت گوزل معروف بود، مقابل قاب تلویزیون قرار گرفت.

این سریال به آن صورت جذاب بود که سبب شد به عنوان پرمخاطب‌ترین سریال سال ۲۰۱۵ منصوب گردد.

بعد از آن در سال ۲۰۱۶ در سریال زندگی گاهی شیرین است و سریال افسانه در سال ۲۰۱۷ به ایفای نقش بپردازد و در سال ۲۰۱۹ با حضور در سریال استانبول ظالم مجدداً به تلویزیون برگشت.

بیوگرافی شبنم حسنی صوفی بازیگر نقش شبنم سوالپ

بیوگرافی شبنم حسنی صوفی بازیگر نقش شبنم سوالپ

شبنم حسنی صوفی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشور ترکیه در تاریخ هفتم دسامبر ۱۹۸۵ در استانبول چشم به جهان گشوده است. پدر او ایرانی آذربایجانی می‌باشد. شبنم در کنسرواتوار دولتی دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان در گروه هنری نمایشی گروه تئاتر و برنامه کارشناسی ارشد فیلم درام دانشگاه کدیر هاس درس خوانده است.

بیوگرافی یوردائر اوکور بازیگر نقش سرخان سویسالان

بیوگرافی یوردائر اوکور بازیگر نقش سرخان سویسالان

یوردائر اوکور یکی از بازیگران کشور ترکیه در تاریخ ۲۹ اکتبر ۱۹۷۴ متولد شده است و تجارب حضور در آثار و مجموعه‌های بسیاری از جمله: محافظ و معجزه دربند هفتم را در پرونده کاری خود به ثبت رسانیده است.

بیوگرافی دولونای سویسرت بازیگر نقش نسلیهان سویسالان

بیوگرافی دولونای سویسرت بازیگر نقش نسلیهان سویسالان

دولونای سویسرت یکی از هنرمندان پرفعال و معروف کشور ترکیه محسوب می‌شود که در آدانا کشور ترکیه دیده به جهان به جهان گشوده است.

او اصلیتش از تبار چرکس می‌باشد. پدر او پیمانکار و مادر وی خانه‌دار است . دولونای در خانواده فرزند دوم به حساب می‌آید و دو برادر نیز دارد.

او تحصیلات خود را در مقطع دبستان و متوسطه را در دانشگاه خصوصی استانبول به اتمام رسانیده است.

قد وی ۱۶۳ سانتی‌متر و ۵۵ کیلوگرم وزن دارد. دولونای متاهل است و در سال ۲۰۰۶ با سینان توزجو، هنرپیشه ترک ازدواج نموده است و در سال ۲۰۱۶ از یکدیگر طلاق گرفتند. دولونای با سینان در تبلیغات برند بوش در سال ۲۰۰۸ هم به ایفای نقش پرداخته است.

او در سال ۲۰۱۷ چندی با شخصی به اسم عثمان یالین رابطه داشته و از سال گذشته با یک مدیر برنامه به اسم بوراک بیلدیرین رابطه داشته است.

بیوگرافی برتان اصلانی بازیگر نقش آلاز سویسالان

بیوگرافی برتان اصلانی بازیگر نقش آلاز سویسالان

برتان اصلانی یک موزیسین و بازیگر کشور ترکیه می‌باشد، که در تاریخ سوم جولای ۱۹۹۰ در شهر اسکوپیه مقدونیه دیده به جهان گشوده است.

او ١٧۵ متر قد و ۷۰ کیلوگرم وزن دارد. رنگ چشمان او قهوه‌ای می‌باشد و اینکه متاهل است و با هازال شنل ازدواج نموده است. این چهره کار هنری اش را در سال ۲۰۰۶ با حضور در شخصیت برتان در سریال هفت شرور استارت زده است. واینکه با ایفای نقش در شخصیت افه در سریال عقرب مطرح گردید.

source