همان‌طور که می‌دانید، وان پلاس به‌زودی طی رویدادی در میلان ایتالیا از محصولات جدیدش رونمایی خواهد کرد. اما پیش از برگزاری رویداد، شاهد افشای مشخصات وان پلاس نورد 4 بودیم، حالا نیز تصاویر رسمی دیگر دستگاه‌های این مراسم نیز لو رفته است؛ یعنی وان‌‌ پلاس پد 2، ساعت هوشمند واچ 2R و نورد بادز 3 پرو.

مشخصات احتمالی دستگاه‌ها

با نگاهی به تصاویر لوررفته تبلت پد 2 متوجه می‌شویم با دستگاهی مشابه وان پلاس پد پرو طرفیم؛ تبلتی که ماه گذشته در چین معرفی شد و وان‌ پلاس پد 2 نسخه گلوبال آن خواهد بود.

وان پلاس پد ۲

پد 2 صفحه‌نمایش ۱۲.۱ اینچی با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز خواهد داشت و از روشنایی ۹۰۰ نیت پشتیبانی خواهد کرد. طبق شایعات، این تبلت با قوی‌ترین چیپست حال‌حاضر، اسنپدراگون ۸ نسل ۳، روانه بازار خواهد شد؛ در دو نسخه ۸/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت. از دیگر مشخصات احتمالی وان‌‌ پلاس پد 2 می‌توان به باتری ۹۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی و فست‌شارژ ۶۷ واتی اشاره کرد.

وان پلاس پد ۲

ساعت هوشمند واچ 2R به‌عنوان یکی از نسخه‌های وان پلاس واچ 2 در چین عرضه می‌شد اما اکنون با پسوند R در قالب یکی از نسخه‌‌های ارزان‌تر این ساعت با قیمت حدودی ۱۹۹ یا ۲۲۹ دلار در بازار جهانی خریدوفروش می‌شود.

وان پلاس پد ۲

به نظر می‌رسد وان پلاس نورد بادز 3 پرو را بهترین هندزفری میان‌رده با قابلیت ANC می‌داند؛ به‌ همین دلیل انتظار می‌رود کاربران تجربه شنیداری خوبی داشته باشند. این هندزفری در رنگ‌های نعنایی و مشکی (مشابه نورد 4) عرضه می‌شوند و احتمالاً در برخی بازارها نیز در کنار نورد 4 رایگان به دست مشتریان برسد.

source