نویسنده فیلم سینمایی Devil Wears Prada یعنی خانم آلین بروش مک‌کنا در حال نوشتن پروژه‌ای است که احتمال می‌رود دنباله این فیلم سینمایی محبوب باشد که توسط وندی فینرمن کارگردانی شد.

با اینکه هنوز خبری از یک قرارداد رسمی نیست اما می‌توان گفت که با وجود کنار هم قرار گرفتن ستارگان این کمدی محصول سال ۲۰۰۶ یعنی مریل استریپ، امیلی بلانت و آن هاتاوی روی استیج مراسم SAG Awards، درباره آن صحبت‌هایی انجام شده است.

شرکت فیلمسازی دیزنی که قرار است سازنده این دنباله باشد، درباره ستارگانی که قرار است در آن ایفای نقش کنند و اینکه قرار است سراغ ستارگان نسخه اول که توسط استودیو فاکس ساخته شد برود یا خیر، صحبتی نکرده است.

نسخه اورجینال این فیلم با اقتباس از کتابی به همین عنوان ساخته شده که روایت شخصیت اندی (آن هاتاوی)، یک خبرنگار تازه فارغ‌التحصیل شده، است که یکی از شغل‌های رویایی دنیای نشریات را به دست می‌آورد و دستیار آنا وینتور، جانشین میراندا پریستلی (مریل استریپ) می‌شود و از طریق همکار دیگر خود (امیلی بلانت) با دنیای فشن و مجله‌ها آشنا می‌شود.

این فیلم توانست در سراسر جهان به فروش ۳۲۶ میلیون دلاری در باکس آفیس برسد و یک نامزدی اسکار نیز به مجموعه افتخارات مریل استریپ بیافزاید.

The Devil Wears Prada

نشریه Puck که اولین بار خبر از احتمال ساخت این دنباله داده بود، به سازندگان پیشنهاد کرده بود که روی پلاتی کار کنند که در آن پریستلی همچنان مدیر نشریه Runway باشد اما این مجله درگیر مشکلات امروزی چاپ و نشریات باشد و به سختی مسائل مالی را مدیریت کند. بلانت که زمانی دستیار بوده، حالا مدیر یک برند لوکس تولیدکننده باشد که از طریق این نشریه تبلیغات می‌کند.

آن هاتاوی که در حال حاضر مشغول تبلیغ برای فیلم جدید خود، The Idea of You است در مصاحبه با نشریه !E گفته که درباره احتمال ساخت این دنباله شک دارد و افزوده: «من فکر نمی‌کنم ادامه دادن آن داستان هیچوقت اتفاق بیافتد».

source