به گزارش بازیگر 360 ، وین دیزل، ستاره فیلم‌های «سریع و خشن»، با انتشار ویدیویی جدید از پشت صحنه فیلم Fast and the Furious 11 (سریع و خشن ۱۱)، طرفداران این مجموعه را هیجان‌زده کرد. این ویدیو که در یک مسیر مسابقه فیلمبرداری شده، کامیونی حامل سه خودرو عضلانی دوج مشکی را نشان می‌دهد.

وین دیزل با دوج چارجر به «سریع و خشن ۱۱» بازگشت؛ رونمایی از خودروهای عضلانی در ویدیو جدید

انتشار این ویدیو نشان می‌دهد که وین دیزل، علاوه بر تمرینات بدنی، تمرینات رانندگی خود را نیز برای ایفای نقش در این فیلم ادامه می‌دهد. خودروهای دوج چارجر که در این ویدیو دیده می‌شوند، برای طرفداران قدیمی مجموعه «سریع و خشن» غریبه نیستند؛ زیرا دام تورتو، شخصیت محبوب این فیلم، همیشه رانندگی با این خودروها را به سایر گزینه‌ها ترجیح می‌دهد.

بازگشت به ریشه‌ها

لوئیس لتریر، کارگردان فیلم Fast and the Furious 11، پیش از این اعلام کرده بود که این فیلم با بازگشت به لس‌آنجلس، به ریشه‌های مجموعه «سریع و خشن» بازخواهد گشت. او در این باره گفته بود: «می‌خواهیم این فیلم را دوباره به ریشه‌ها نزدیک کنیم و در عین حال، یک ماجراجویی بزرگ را برای مخاطبان رقم بزنیم.»

عوامل دیگر فیلم

علاوه بر وین دیزل، بازیگران دیگری همچون میشل رودریگز، جیسون موموآ، جردن رودریگز، تیrese Gibson، لودا کریس، شارلیز ترون و جان سینا نیز در این فیلم حضور دارند.

لوئیس لتریر که سابقه کارگردانی فیلم‌هایی مانند «هالک شگفت‌انگیز» را در کارنامه دارد، سکان هدایت فیلم Fast and the Furious 11 را بر عهده دارد. کریستینا هادسون، نویسنده فیلم «بامبلبی» و اورن اوزیل، نویسنده فیلم «پارادوکس کلاورفیلد» نیز فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند.

مراحل فیلمبرداری Fast and the Furious 11 از اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود و این فیلم در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۶ به روی پرده سینماها خواهد رفت.

source