کارت Trading bots در قسمت market میباشد و اگر قفل است باید کارت lT team را در قسمت PR&Team به لول 9 ارتقا بدهید که برای اینکار باید 9 بار روی آن ضربه بزنید و هر باز گزینه آبی رنگی که باز میشود را فشار دهید  البته باید به اندازه کافی سکه برای خرید هم داشته باشید.

کارت های دیگر این بازی را میتواید در لینک های زیر پیدا کنید.

کارت Trading bots کجاست

کارت Trading bots در قسمت Markets میباشد و البته قفل است که در ادامه عرض میکنیم چگونه قفل آن را باز کنید.

نحوه باز کردن قفل کارت Trading bots

برای باز کردن قفل کارت Trading bots باید به قسمت PR&Team بروید و کارت IT team را به لول 9 برسانید برای این کار باید 9 بار این کارت را انتخاب کنید.

همستر کامبت به روشی مشابه NOT شروع می‌شود و بازیکنان در برنامه تلگرام روی یک سکه طلایی ضربه می‌زنند. با این حال، در همستر کامبت، به دلایلی، اولین قدم این است که همستر خود را اصلاح کنید تا او بتواند مدیرعامل یک صرافی رمزارزی شود.

ترفندهایی هم برای افزایش سود ساعتی وجود دارد. برای مثال، برخی کاربران می‌گویند قبل از خرید یا به‌روزرسانی هر کارت بهتر است نرخ سوددهی آن را بررسی کرده و در صورتی که به‌صرفه بود، اقدام به خرید کنیم. به‌طور معمول، با بالارفتن سطح (lvl) سود پرداختی بیشتر شده، اما صرفه آن کمتر می‌شود.

همچنین ببینید

کارت HamsterGram کجاست و نحوه باز کردن قفل آن

کارت sports Integration کجاست و نحوه باز کردن قفل آن

اما جالب است بدانید برخی از منتقدان، همستر کامبت را یک «طرح پانزی» می‌دانند. در طرح‌های پانزی، سود سرمایه‌گذاران جدید از طریق جذب سرمایه‌گذاران بیشتر پرداخت می‌شود و در نهایت، این طرح با فروپاشی روبه‌رو می‌شود.

برای باز کردن قفل کارت Trading bots باید به قسمت PR&Team بروید و کارت IT team را به لول 9 برسانید برای این کار باید 9 بار این کارت را انتخاب کنید.

گفتنیست همستر کامبت (Hamster Kombat) یک بازی – بات مبتنی بر پلتفرم تلگرام است که در آن کاربران با انجام فعالیت‌های مختلف، سکه‌های مجازی به نام HMSTR کسب می‌کنند. این سکه‌ها در حال حاضر قابل تبدیل به پول نقد نیستند، اما می‌توانند برای ارتقای سطح کاربری، خرید آیتم‌های درون بازی و شرکت در قرعه‌کشی‌ها استفاده شوند.

source