مرگ ویدا زن پیمان آدیداس: ویدا بلاگر همسر پیمان آدیداس با قرص برنج خودکشی کرد همسرش پیمان آدیداس چند ماه پیش فوت کرده بود و حالا همسرش یا نامزدش امروز خودکشی کرد.

مرگ ویدا زن پیمان ادیداس خودکشی با قرص برنج

گفته میشود او با استفاده از قرص برنج به زندگی خود پایان داده است  متاسفانه جانش را از دست داده است.

ماجرای کامل مرگ ویدا زن پیمان ادیداس خودکشی با قرص برنج

ویدا به همراه پیمان ادیداس کلیپ میساختند و در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذاشتند که بعد از فوت پیمان آدیداس افسردگی زیادی گریبان ویدا را گرفته بود و متاسفانه خودشی این دختر جوان پرونده این دو نفر را به تاریخ پیوست.

جزئیات

ویدا در اینستاگرامش بارها اعلام کرده بود که تصمیم دارد دنبال کننده هایش را سورپرایز کند که در نهایت مشخص شد سورپرایز این خانم خودکشی بوده است.

ماجرای کامل مرگ ویدا زن پیمان ادیداس خودکشی با قرص برنج

حالا بعد از گذشت این دختر جوان بازار شایعات حسابی داغ شده است عده ای شایعه خیانت را مطرح میکنند و عده ای اسامی بلاگرهای دیگر را به عنوان شکست عشقی با او ذکر میکنند که هیچکدام منبع موثقی ندارد.

به هر حال ویدا و پیمان دیگر در قید خیات نیستند و بهتر است از دامن زدن به شایعات خودداری کرد.

طبق گزارشی که به بازپرس موسی رضازاده از شعبه 11 دادسرای ناحیه 27 تهران  رسیده است وید ا با شوهر دومش در سفر شمال بودند که اختلاف پیدا می کنند و در همانجا آبراهام از ویدا عذرخواهی می کند و قول می دهد در تهران جبران کند دیشب وقتی سمت تهران حرکت می کنند در مسیر هم بین آنها اختلاف شدید در می گیرد تا جاییکه در همان جاده از هم جدا می شوند

 

source