بدون شک بازی Skyrim یکی از بهترین عناوین موجود در ژانر نقش آفرینی در تاریخ است. اگر به دنبال بازی‌های شبیه اسکایریم هستید، باید بدانید که در این فهرست سعی شده به عناوین متنوعی اشاره شود تا به معنای واقعی کلمه بتوانید بهترین بازی های مشابه اسکایریم را بشناسید.

امروزه بازی‌های مانند اسکایریم در تلاش‌اند تا به محبوبیت و جذابیت بازی Skyrim برسند. اما شرکت‌های سازنده خوب می‌دانند که این بازی در صنعت بازی‌های ویدیویی، یکی از تکرارنشدنی‌ترین بازی‌هایی است که می‌تواند سبب سرگرمی گیمرها شود. برای آشنایی با بازی‌های مشابه اسکایریم فهرست خوبی را برایتان تدارک دیده‌ایم که در آن می‌توانید با ۹ مورد از بهترین بازی های شبیه اسکایریم آشنا شوید. در همین بین پیشنهاد می‌شود که سایت پلازا را انتها دنبال کنید.

فهرست مطالب

بازی‌های شبیه اسکایریم

بازی‌های مشابه اسکایریم توان سرگرم نمودن شما برای زمان طولانی را دارند. در همین راستا پیشنهاد می‌شود بازی Skyrim را در ابتدا تجربه کنید و سپس به سراغ عناوین مشابه بروید. این موضوع سبب خواهد شد تا بتوانید با ساختارهای جدیدی آشنا شوید که سبب افزایش سرگرمی شما و تقویت گیم پلی بازی خواهد شد. ناگفته نماند که امکان دانلود بهترین بازی های شبیه اسکایریم نیز در وب فارسی امکان پذیر بوده است.

1. بازی The Witcher 3: Wild Hunt؛ بهترین بازی شبیه اسکایریم

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

یک بازی نقش‌آفرینی اکشن و ماجراجویی که توسط شرکت CD Projekt Red ساخته شده است. با داستان پیچیده، دنیای باز و حرکات جذاب، بازی The Witcher 3: Wild Hunt معمولاً به عنوان یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی مشابه اسکایریم شناخته می‌شود. هدف شما در این بازی این است که با انجام ماموریت‌های اصلی و فرعی یک داستان خارق العاده را به پایان برسانید. در گیم شخصیت‌های بسیاری وجود دارد که برای پیش روی بیشتر در داستان می‌توانید با تمامی آنها تعامل داشته باشید. شخصیت و سلاح‌های خودتان را به سادگی ارتقاع داده تا در نبردها به بهترین شکل ممکن عمل کنید. گفته می‌شود این عنوان یکی از بهترین بازی‌های شبیه اسکایریم بوده که بازیکنان می‌توانند تجربه کنند.

2. بازی Dragon Age: Inquisition

بازی Dragon Age: Inquisition

یک بازی نقش‌آفرینی اکشن که توسط BioWare توسعه یافته است. این بازی دارای داستان پیچیده و دنیای انبوهی است که شما را به ماجراجویی‌های فراوان و مواجهه با شخصیت‌های مختلف می‌کشاند. هر شخصیت در این بازی داستان و ماجراهای خود را داراست. وجود یک سیستم مبارزه‌ای خارق العاده به شما امکان می‌دهد با حریفان سرسخت مقابله کنید و مهارت‌های جدید را حین مبارزه بدست آورید. بازی در قاره خیالی Thedas اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکنان نقش Inquisitor را بر عهده می‌گیرند. شخصیتی که باید تیمی از ماجراجویان را رهبری کند تا جهان را از یک نیروی شیطانی مرموز به نام Breach نجات دهند. بازیکنان می‌توانند ظاهر، مهارت‌ها و توانایی‌های Inquisitor خود را سفارشی کنند و در طول بازی انتخاب‌هایی داشته باشند که بر داستان و روابط با شخصیت‌های دیگر تأثیر بگذارد.

3. بازی Dark Souls III

بازی Dark Souls III

این بازی از FromSoftware توسعه یافته و یک بازی اکشن RPG دشوار می‌باشد که دارای دنیای تاریک و خطرناکی است. با مراحل چالش برانگیز و مبارزات هیجان انگیز، بازی Dark Souls III همانند بازی‌ اسکایریم، تجربه به یادماندنی ارائه می‌دهد. در Dark Souls III، بازیکنان نقش Ashen One را بر عهده می‌گیرند. شخصیتی که وظیفه دارد دشمنان و باس‌های قدرتمند را شکست دهد تا روح‌ها را جمع آوری کند و در نهایت جهان را از تاریکی نجات دهد. این بازی به دلیل گیم پلی چالش برانگیز، طراحی سطح پیچیده و داستان عمیق شناخته شده است. بازیکنان باید به دقت رویکرد خود را برای مبارزه استراتژی کنند؛ زیرا دشمنان سخت هستند و برای شکست نیاز به زمان و مهارت دقیق دارند. این بازی همچنین دارای یک بخش چند نفره بوده که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از طریق گیم پلی مشارکتی یا رقابتی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

4. بازی Divinity: Original Sin 2

بازی Divinity: Original Sin 2

این بازی دارای مبارزات نوبتی، داستان عمیق و همه جانبه و محیطی جهان باز برای گشت و گذار می‌باشد. بازیکنان می‌توانند شخصیت منحصر به فرد خود را ایجاد کنند، از بین کلاس‌ها و توانایی‌های مختلف انتخاب کرده و همراهانی را برای پیوستن به آنها در سفر خود استخدام کنند. Divinity: Original Sin 2 همچنین دارای یک حالت چندنفره قوی است که به بازیکنان امکان می‌دهد با دوستان خود تیم شوند و با هم چالش‌های بازی را حل کنند. این بازی به دلیل گیم پلی عمیق و جذاب، داستان‌های پیچیده و سطح چالش بالا مورد تحسین قرار گرفته است. بهترین بازی‌های شبیه اسکایریم بسیار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه فرد خود می‌باشد و باید گفت عنوان Divinity: Original Sin 2 نیز یکی از همین گیم‌ها محسوب می‌شود.

5. بازی Fallout 4؛ محبوبترین بازی مشابه اسکایریم

بازی Fallout 4

یک بازی RPG اکشن که توسط بتسدا ساخته شده است. داستان بازی در یک دنیای باز و آینده نگر می‌باشد که توسط جنگ هسته‌ای ویران شده است. بازیکنان نقش تنها بازمانده را بر عهده می‌گیرند، هنگامی که آنها در سرزمین بایر کشورهای مشترک المنافع حرکت می‌کنند، در حین تکمیل ماموریت‌ها، شرکت در مبارزه و انتخاب‌هایی که بر پایان بازی تأثیر می‌گذارد، با گروه‌های مختلف، جهش یافته‌ها و سایر بازماندگان روبرو می‌شوند. بازی Fallout 4 دارای یک سیستم ساخت پیچیده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد سلاح‌ها، زره‌ها، شهرک‌ها و موارد دیگر را بسازند و سفارشی کنند. بازی همچنین یک سیستم گفتگوی پویا را معرفی می‌کند که در آن بازیکن می‌تواند پاسخ‌هایی را انتخاب کند که بر روابط با NPCها و نتایج تلاش‌ها تأثیر می‌گذارد.

6. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

در بازی Breath of the Wild، بازیکنان، قهرمان داستان را کنترل می‌کنند که از خواب یک قرنی بیدار می‌شود تا بلای جان گانون را شکست دهد و پادشاهی Hyrule را نجات دهد. این بازی دارای یک محیط جهان باز بوده که بازیکنان می‌توانند آزادانه به کاوش در آن بپردازند، با انواع سلاح‌ها، زره‌ها و توانایی‌ها برای باز کردن و ارتقا. بازیکنان همچنین می‌توانند کوئست‌ها را کامل کنند، پازل‌ها را حل کنند و با دشمنان در سراسر جهان بازی مبارزه کنند. Breath of the Wild به دلیل گیم پلی، طراحی جهان، موسیقی و داستان سرایی خود مورد تحسین گسترده قرار گرفت. این بازی جوایز متعددی از جمله بازی سال را در The Game Awards 2017 دریافت کرد. موفقیت این بازی به تقویت نینتندو سوییچ به عنوان یک کنسول محبوب کمک کرد و دنباله‌ای در توسعه ایجاد کرد.

7. بازی Assassin’s Creed Odyssey

بازی Assassin's Creed Odyssey

خودتان را برای انجام انواع مختلف ماجراجویی‌های متنوع بار دیگر آماده کنید، در میان بهترین بازی‌های شبیه اسکایریم، بازی Assassin’s Creed Odyssey این امکان را به شما می‌دهد که در مبارزه‌های جذاب و سختی قرار بگیرید و با پیشرفت در بازی انواع مختلف ارتقاع‌ها را روی کاراکتر پیاده‌سازی نمایید. بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که به عنوان الکسایوس یا کاساندرا بازی کنند و انتخاب‌ها و اقدامات آنها در طول بازی، داستان و جهان را در اطراف آنها تاثیر می‌گذارد. این بازی دارای یک جهان باز گسترده است، این عنوان همچنین یک سیستم گفتگوی جدید را معرفی می‌کند، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا پاسخ‌ها را در گفتگوها انتخاب کنند و نتیجه‌های خاصی از ماموریت‌ها و داستان‌های خاصی را شکل دهند. این بازی بررسی‌های مثبت از منتقدان برای ساخت و ساز جهانی، شخصیت‌ها و مکانیک گیم پلی خود را دریافت کرده است.

8. بازی Monster Hunter: World

بازی Monster Hunter: World

یک بازی اکشن RPG که توسط Capcom توسعه یافته همانند عنوان محبوب اسکایریم می‌باشد. این بازی شما را به دنیای پر از هیولاها و موجودات عجیب و غریب می‌برد و امکان جمع‌آوری منابع و انجام مأموریت‌های گوناگون را فراهم می‌کند. در بازی، بازیکنان نقش یک شکارچی را بر عهده می‌گیرند که وظیفه دارد هیولاهای مختلف را در محیطی وسیع و با جهان باز ردیابی و شکار کند. بازیکنان می‌توانند از میان انواع سلاح‌ها و مجموعه‌های زرهی مختلف، سبک بازی خود را سفارشی کنند و چالش‌های مختلفی را انجام دهند. این بازی دارای یک سیستم ساخت بوده که در آن بازیکنان می‌توانند منابعی را از محیط جمع‌آوری کنند تا سلاح‌ها، زره‌ها و آیتم‌های قدرتمندی بسازند تا به آنها در شکار کمک کند. بازیکنان همچنین می‌توانند با حداکثر سه شکارچی دیگر در حالت چندنفره آنلاین متحد شوند تا با هم هیولاهای چالش‌برانگیزتری را شکست دهند.

9. بازی GreedFall

بازی GreedFall

یک بازی RPG که توسط Spiders توسعه یافته است. این بازی شما را به دنیایی فوق‌العاده می‌برد که با داستان پیچیده، تصمیم‌گیری‌های مهم و امکانات سفر، تجربه فراموش‌نشدنی همانند بازی اسکایریم را خواهید داشت. داستان بازی در یک دنیای فانتزی الهام گرفته از قرن هفدهم بوده که توسط استعمار ویران شده است. جایی که بازیکنان در نقش یک دیپلمات در حال کاوش در جزیره مرموز Teer Fradee هستند. بازیکنان باید روابط دیپلماتیک بین جناح‌های مختلف را هدایت کنند، تصمیمات مهمی بگیرند که سرنوشت جزیره را رقم می‌زند و درگیر نبرد با دشمنان انسانی و ماوراء طبیعی شوند. این بازی همچنین دارای یک سیستم ساخت، شخصیت‌های همراه با توانایی‌های منحصر به فرد، و پایان‌های متعدد بر اساس انتخاب بازیکن است. GreedFall به دلیل جهان‌سازی غنی، داستان جذاب و انتخاب‌های اخلاقی مبهم‌اش که به تجربه گیم‌پلی عمق می‌بخشد، تحسین شده است.

سخن پایانی

معرفی بازی‌های شبیه اسکایریم به پایان رسید که در این زمینه به ۹ مورد از بازی‌های مشابه اسکایریم اشاره شد. شما عزیزان برای افزایش سطح کیفی این مقاله می‌توانید ما را همراهی کنید و در این زمینه سایر بازی‌هایی که به نظرتان شبیه به Skyrim هستند را برایمان ارسال نمایید. با انجام چنین کاری به تقویت سطح کیفی مقاله بهترین بازی های شبیه اسکایریم نیز کمک خواهید نمود.

منتخب کاربران

source