شیرآلات ساختمانی
یکی از بنیانگذاران Heyday AI، یک پلت فرم تجارت مکالمه برای خرده فروشان. Forbes 30 Under 30 در سال 2018.
گرفتن
این بیماری همه گیر در حال تغییر روش زندگی، کار، اتصال و خرید ما به روش های عمیقی است که هنوز به طور کامل هضم و درک نکرده ایم. هیچ کس دقیقاً نمی داند که “عادی جدید” واقعاً چگونه خواهد بود. اما می دانیم که تجارت طبق معمول متفاوت خواهد بود.
علی‌رغم همه این‌ها، مهم است که بدانیم ما خوش شانس هستیم که در سال 2020 با این بحران روبرو هستیم نه در سال 2000. ? روزها طولانی تر خواهند بود، اما مهمتر از همه، ستون فقرات مصرف گرایی کاملاً از بین می رفت.
فناوری و مدل‌های کسب‌وکار دیجیتالی در حال حاضر به معنای واقعی کلمه ما را نجات می‌دهند. یا حداقل درد را کم کرده و همه چیز را قابل تحمل تر می کند.
به جای فروپاشی، جامعه و مشاغل در حال چرخش هستند. و در پایان، تجربه مشتری باید برنده بزرگ این تحول بنیادین باشد.
قانون مور تجارب مشتری
به کنار همه گیری، خوب است به خود یادآوری کنیم که ما در عصر فراوانی زندگی می کنیم (اگرچه موافقم هنوز به طور مساوی توزیع نشده است). از بسیاری جهات، مردم عادی امروز در آمریکا از کیفیت زندگی بهتری نسبت به پادشاهان قرون وسطی برخوردار هستند.
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از نقض کاخ ریاست جمهوری در تلاش کودتای ادعایی دستگیر شد – در اینجا آنچه باید بدانید آمده است که فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در مدار تاندر در سال 2024 پناه می گیرند. به نقل از لوئیس تتو، مدیر عامل Coveo، در خلال گفتگوی خود با Netflix CMO Bozoma Saint John در رویداد مجازی Coveo’s Relevance360، “دنیای ما به طور غیرقابل برگشتی از شخصیت ها به افراد منتقل می شود؛ (…) با توانایی ارائه یک میلیون تجربه مختلف به افراد. یک میلیون انسان مختلف، به لطف فناوری.”
بعداً در گفتگو، او از این الزام تجاری جدید به عنوان “قانون مور تجارب مشتری” یاد می کند. این یک قیاس قدرتمند است. قانون مور این اصل است که به لطف افزایش تعداد ترانزیستورهایی که یک ریزتراشه می تواند داشته باشد، انتظار می رود سرعت و توانایی رایانه ها هر دو سال یکبار دو برابر شود. از بسیاری جهات، کیفیت تجارب مشتری از همان الگوی شتاب یافته پیروی کرده است.
انتظارات مشتری به طور تصاعدی بالاتر
آمازون پرداخت با یک کلیک و تحویل همان روز را برای ما به ارمغان آورد. کتاب بازی آن همه چیز در مورد سرعت و راحتی است. اوبر اعتیاد ما به سرعت را با قرار دادن یک راننده شخصی در هر مکان، هر زمان و ظرف چند دقیقه در دسترس ما بیشتر کرد. نتفلیکس یک لایه دیگر اضافه کرد: با یک کاتالوگ تقریبا بی نهایت از فیلم ها و سریال ها که می توانیم فوراً آن را تماشا کنیم.
این شرکت‌ها فراتر از راحتی و ارزش فوری که ارائه می‌کنند، دو اصل اساسی دیگر برای ایجاد تجربیات شگفت‌انگیز مشتری را ارائه می‌کنند: فراوانی و ارتباط.
انبوهی از انتخاب ها بی ارزش است اگر به انتخاب هایی که می کنید اعتماد نداشته باشید. این اطمینان از مدیریت داده‌محور و توصیه‌های مرتبط ناشی می‌شود.
این عزیزان دیجیتالی نه تنها بازی را در صنایع خود تغییر می دهند، بلکه کتاب بازی را تغییر می دهند و انتظارات را برای همه مشاغل در همه صنایع افزایش می دهند. به عبارت دیگر، تجربیات بهتر به طور تصاعدی منجر به افزایش تصاعدی انتظارات مشتری می شود.
کسب‌وکارهای سنتی که تجربه خرید محدودی را ارائه می‌دهند (فکر کنید: 9 تا 5 ساعت کاری با موجودی محدود و SKU در یک مکان خاص) دیگر نمی‌توانند با فروشگاه‌های آنلاین رقابت کنند. چرا؟ این فروشگاه ها 24/7 باز هستند و مجموعه ای فراوان از محصولات را در روز بعد، در هر نقطه از جهان ارائه می دهند.
باز کردن تجربیات بهتر با هوش مصنوعی
بنابراین، پرسش میلیارد دلاری در هر اتاق هیئت مدیره (از راه دور) این است: چگونه می توانم با این غول ها بدون امکانات آنها رقابت کنم؟ چگونه می توانید ترکیبی عالی از فراوانی، ارتباط و راحتی را برای باز کردن تجربیات بهتر مشتری در مقیاس ایجاد کنید؟
پاسخ کوتاه دو حرف شیک و در عین حال مرموز است: هوش مصنوعی.
من اغلب می گویم که هوش مصنوعی باید مخفف Actionable Insights باشد.
بهترین برندها از هوش مصنوعی برای تبدیل داده های نهفته به توصیه های کاربردی، مرتبط و شخصی سازی شده در زمان واقعی استفاده می کنند. هوش مصنوعی نشان می‌دهد که چگونه نتفلیکس برنامه‌های مورد علاقه شما را می‌شناسد و آمازون توصیه‌های مربوط به سبد خرید را ارائه می‌کند. اما برنامه های کاربردی هوش مصنوعی فقط برای نتفلیکس یا آمازون رزرو نمی شوند. این می تواند زمین بازی را در جنبه های مختلف – از خدمات مشتری گرفته تا مدیریت موجودی – یکسان کند و به یک شرکت کمک کند تا سطح توانایی های یکسانی داشته باشد، چه شرکت Fortune 500 یا یک شرکت “Fortune 500,000”.
در اینجا چند نمونه برند بزرگ وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی به حل نقاط درد مشتری و بازگشایی ارزش در هر مرحله از سفر کمک کرده‌اند:
توصیه مجموعه مبتنی بر هوش مصنوعی Home Depot
Home Depot از علم داده برای ارائه توصیه های جمع آوری خودکار استفاده کرد. اغلب، هنگامی که مصرف کنندگان برای بازسازی حمام یا آشپزخانه خرید می کنند، می خواهند ظاهری را با محصولات مکمل تکمیل کنند. به لطف الگوریتم‌های یادگیری عمیق، آنها اکنون می‌توانند به جای جستجوی دستی کاتالوگ برای یافتن شیری که با سر دوش مورد علاقه‌شان مطابقت دارد، توصیه‌های مرتبط و متنی دریافت کنند، برای مثال، که قبلاً منجر به یک تجربه خرید خسته‌کننده، وقت‌گیر و خسته‌کننده می‌شد. .
ردیاب آنفولانزای Walgreens
در سال 2018، Walgreens شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای توانمندسازی مشتریان و فروشگاه های آنها کرد. شاخص آنفولانزای فصلی آن‌ها از داده‌های تعداد نسخه‌های ضد ویروسی استفاده می‌کند تا به طور موثری از گسترش آنفولانزا ترسیم کند. نقشه تعاملی آنلاین آن دارای هدف دوگانه اطلاع رسانی به مشتریان و آموزش استراتژی مدیریت زنجیره تامین آنها برای تنظیم فعال سطح موجودی برای پاسخگویی به تقاضای محصولات مرتبط با آنفولانزا در مناطق آلوده است.
مشاور زیبایی Sephora با هوش مصنوعی
فناوری IQ رنگ سفورا می‌تواند چهره مشتری را اسکن کند تا توصیه‌های شخصی برای سایه‌های زیرسازی و کانسیلر ارائه دهد. این هوش مصنوعی تشخیص چهره با یک نقطه درد و هزینه عظیم مشتری مقابله می کند: تلاش برای یافتن سایه عالی با آزمون و خطا و بنابراین به ایجاد عشق به برند و حفظ مشتری بیشتر کمک می کند.
شخصی سازی گلوله جادویی است
صدها مثال از کاربردهای تجاری معنی دار هوش مصنوعی وجود دارد که به طور تصاعدی تجربه کلی مشتری را بهبود می بخشد. پوشش نقره ای این است: اگر نمی توانید راحتی تحویل همان روز را فراهم کنید، همیشه می توانید آمازون را با شخصی سازی و ارتباط شکست دهید.
یک سایز دیگر آن را قطع نمی کند. شخصی‌سازی یک به یک مرز بعدی برای ادامه اجرای قانون مور تجربه مشتری است. هدف نهایی خدمت به مردم به روش های فردی است. و هوش مصنوعی، از قضا، گلوله جادویی برای باز کردن قفل این دوره جدید شخصی سازی است که تجارت الکترونیک را در مقیاس انسانی می کند.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Etienne Merineau، بنیانگذار Heyday by Hootsuite، یک پلت فرم تجارت مکالمه برای خرده فروشان. Forbes 30 Under 30 lister (2018). “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط digitalwebmaster