شیر ظرفشویی
آیا صنعت بهبود خانه را دنبال می کنید؟ اگر این کار را کردید، اما به اجلاس HIRI مؤسسه تحقیقات بهبود خانه در ماه گذشته نرسیدید، همچنان می‌توانید از بهترین پیشنهادات به اشتراک گذاشته شده توسط رهبران فکری که در آنجا ارائه می‌شوند بهره مند شوید.
سازمان تجارت غیرانتفاعی متشکل از تولیدکنندگان جهانی محصولات ساختمانی، خرده فروشان زنجیره ای بزرگ و نهادهای وابسته در زنجیره تامین و رسانه است. در اینجا پنج مورد از روندهای برتری که آنها در مورد آنها بحث کردند، همراه با بینش هایی در مورد اینکه آنها ممکن است برای شما معنی داشته باشند، آورده شده است.
بازسازی دلخواه لوکس کند می شود. (عکس از جان گریم/لایت راکت از طریق گتی ایماژ)
LightRocket از طریق Getty Images1. پروژه های لوکس کند می شوند
تاد تومالک از مشاور املاک جان برنز مشاهده کرد: «بازسازی دلخواه لوکس کند می‌شود و پنج دسته محصول با شدیدترین بادهای مخالف مواجه هستند: کابینت‌های سطح بالا، روکش‌ها، کفپوش‌ها، سقف‌ها و الوارهای ابعادی».
این می‌تواند فرصت‌هایی را برای برندهای با ارزش با کیفیت در حوزه بازسازی آشپزخانه و حمام فراهم کند، جایی که مشتریان دسترسی بیشتری به اطلاعات مشتریان دارند. به عنوان مثال، ویژگی‌هایی مانند بسته شدن نرم درب‌ها و کشوها، سفارشی‌سازی اندازه و سازمان‌دهی لوازم جانبی، که زمانی به کابینت‌های نیمه سفارشی و سفارشی محدود می‌شدند، در مارک‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر در دسترس هستند.
اگر محصولاتی را برای مشتریان توصیه یا مشخص می کنید، این یک نقطه بالقوه شیرین است. اگر برای بهبود خانه خود در بازار هستید یا به مشتریان املاک کمک می کنید تا خانه خود را بهبود بخشند، این فرصتی است تا نگاهی سفارشی با قیمت واقعی تر داشته باشید.
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از حمله به کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا آنچه باید بدانید آمده است که فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در مدار تاندر در درفت NBA در سال 2024 با نیکولا Topic2 پناه می گیرند. خریداران به دنبال کمک هستند
برای بهبود خانه، سفر خریدار فقط این نیست که “این را از کجا پیدا کنم؟” اما مهمتر از آن “چگونه این کار را انجام دهم؟” امی آنتونی را با لوو به اشتراک گذاشت.
همانطور که Millennials به عنوان پیشروان DIYER ظاهر شده اند، آنها گرسنه اطلاعات شده اند. به همین دلیل است که برای کسانی که ممکن است بخواهند قبل از خرید تحقیق کنند، و همچنین آنچه را که در راهروی فروشگاه شنیده‌اند، تقویت کنند، مجموعه‌ای از ویدیوهای بهبود خانه را در سایت‌های خرده‌فروشان و تولیدکنندگان پیدا خواهید کرد.
اگر خودتان در حال انجام اصلاحات خانه خود هستید، اطلاعات بسیار خوبی به صورت آنلاین وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک پروژه را تکمیل کنید و با دانش بیشتری به یک همکار نزدیک شوید. با شلوغ بودن راهروهای فروشگاهی در تعطیلات آخر هفته، این راهی برای دریافت پاسخ هایی است که برای تکمیل پروژه های خود با موفقیت بیشتری نیاز دارید.
3. فروش موبایل در حال رشد است
برندان بیبی از The Home Depot گفت: “خرید و خرید از طریق دستگاه تلفن همراه به سرعت در حال رشد است و باید یک استراتژی اصلی در خرده فروشی باشد.”
خریداران به راحتی می خواهند در مورد محصولات یاد بگیرند، آنها را با چند کلیک خریداری کنند، سپس مجبور نباشند برای تحویل منتظر بمانند و احتمالاً پروژه خود را به آخر هفته آینده موکول کنند. به آنها نشان دهید که چگونه می توانند دارایی های خود را به صورت آنلاین بهبود بخشند، خرید کالاهای مورد نیاز خود را از تلفن هایشان آسان کنید (بدون نیاز به بیرون کشیدن کیف پول خود، از طریق یک سیستم پرداخت دیجیتال)، و سپس به آنها اجازه دهید خریدهای خود را یک ساعت بعد در محله خود تحویل بگیرند. فروشگاه.
اگر خرده‌فروشان واقعاً خریداران می‌خواهند، باید دریافت کمک آنلاین یا تلفنی را آسان کنند، اگر کسی در طول پروژه با مشکل نصب مواجه شد. این ممکن است به معنای تقویت مهارت‌های تیم چت یا برجسته کردن محصولات در سایت‌های تلفن همراه از تولیدکنندگانی باشد که کمک آخر هفته را ارائه می‌دهند. خریداران شرکت هایی را دوست دارند که خرید و زندگی را آسان تر می کنند.
4. تماشای نسل آینده
“Gen Z یک نسل متفاوت از Millennials است. آنها شبیه هیچ نسل جوان دیگری نیستند. ترز کاروزو در گروه Zeno مشاهده کرد که آنها برای عملگرایی و امنیت ارزش قائل هستند، زیرا در حال تغییر جهان هستند.
از آنجایی که این یک جمعیت بومی کاملا دیجیتالی است، اولین ارتباطات یک شرکت با اعضای Gen Z احتمالاً از طریق یک وب سایت، برنامه تلفن همراه یا کانال رسانه های اجتماعی خواهد بود. محققان در مورد چگونگی تعریف سال هایی که این نسل در آن متولد شده اند متفاوت هستند، اما جوان ترین آنها هنوز در مدرسه ابتدایی هستند. این محصولات اولیه و اواسط 20 سال هستند که خریداران محصولات خانگی در حال ظهور هستند – در بسیاری از موارد تغییرات کوچک و قابل برگشت را در اولین آپارتمان خود ایجاد می کنند.
تعجب آور نیست که آنها برای عمل گرایی ارزش قائل شوند، با توجه به اینکه چقدر تبلیغات آنلاین برای آنها ایجاد می شود. کلاهبرداری‌ها و نگرانی‌های مربوط به سرقت هویت نیز احتمالاً علاقه آنها را به امنیت سوق می‌دهد. امروزه بحث‌های زیادی در مورد حریم خصوصی دیجیتال و حقوق داده‌ها اتفاق می‌افتد که باید در زمینه خانه و سلامت افراد در نظر گرفته شوند. ژنرال Z همه آنها را مورد توجه قرار خواهد داد.
5. بر سلامتی به جای پس انداز تاکید کنید
«وقتی در مورد پایداری صحبت می‌کنید که به خرید بهبود خانه مربوط می‌شود، پس‌انداز پیام مؤثری نیست. سوزان شلتون از گروه شلتون توصیه می‌کند که فواید آن را به سلامت گره بزنید و اقدامات تجویزی را به آمریکایی‌ها بدهید تا آن را محقق کنند.
این آنقدرها هم که به نظر می رسد تعجب آور نیست. در حالی که با برنامه هایی مانند Energy Star، Water Sense و قوانین ساختمانی سختگیرانه تر که حفاظت را الزامی می کند، پایداری و صرفه جویی انتظار می رود، سلامتی در ذهن مردم تازگی دارد. مردم به سلامت و تندرستی خود – به ویژه نسل هزاره – علاقه جدی نشان می دهند و نشان داده اند که برای محصولاتی که مزایای سلامتی و تناسب اندام را ارائه می دهند، بیشتر هزینه می کنند.
چیزی که نسبتاً اخیراً وجود دارد، پیوند سلامت با بازسازی محصولات است. بیشتر مردم وقتی در مورد بهبود وضعیت رفاهی خود صحبت می کنند، نه بازسازی آشپزخانه یا حمام خود، به سیگار کشیدن، ورزش، استرس و رژیم غذایی فکر می کنند. طراحی سلامتی یک رشته به سرعت در حال رشد در حوزه مسکونی است و متخصصان آن به صاحبان خانه و اجاره‌کنندگان نشان می‌دهند که چگونه فضاهای زندگی آنها می‌تواند رفاه آنها را افزایش دهد.
تغییرات متمرکز بر سلامتی می‌تواند شامل رنگ، کفپوش یا کابینت با مواد غیر سمی، شیرهای بدون لمسی که انتشار میکروب را کاهش می‌دهد، نور شبانه‌روزی که خواب، سیستم‌های تصفیه آب و هوا را بهبود می‌بخشد، توالت‌های سبک بیده برای افزایش بهداشت و بسیاری موارد دیگر باشد. ثابت شده است که این یک پیام سالم برای خط نهایی صنعت بازسازی خانه است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشاوره می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط digitalwebmaster