پایه میکروفون
تا به حال در تلویزیون حضور داشته اید؟ آماده شدن. شما خواهید بود. و بهتره خوب باشی

تصویر از طریق CrunchBase

هفته گذشته من توسط شرکت نرم افزاری Sage استخدام شدم تا یک وبینار در مورد اقتصاد برگزار کنم. با این تفاوت که یک وبینار معمولی نبود.
برای بسیاری از ما در دنیای فناوری، یک وبینار معمولی معمولاً به این صورت است: شما افراد زیادی را دعوت می کنید که سپس در وب سایت شما یا از طریق یک سرویس مدیریت رویداد مانند Eventbrite ثبت نام کنند. در تاریخ و زمان، شرکت کنندگان از طریق یک URL ویژه که برای آنها ارسال شده است وارد می شوند و با شماره تماس کنفرانس ویژه تماس می گیرند. شما، ارائه دهنده، دسکتاپ خود را با استفاده از سرویسی مانند GoToWebinar یا BrightTalk به اشتراک بگذارید و سپس ارائه پاورپوینت خود را نمایش دهید. و تو برو
اما وبینارها در حال تغییر هستند. سیج مصمم بود رویداد خود را با استفاده از Google+ Hangouts On Air برگزار کند. تفاوت این سرویس چیست؟ مزایا و معایب استفاده از این به عنوان یک وسیله ارائه چیست؟
قبلاً درباره Google+ Hangouts On Air نوشته‌ام. اما این زمانی بود که برای اولین بار معرفی شد. از آن زمان در میان جامعه فناوری و شرکت‌های بزرگ‌تری مانند Sage مورد پذیرش قرار گرفت. و گوگل همچنان به توسعه ویژگی های بیشتر، مانند مواردی که هفته گذشته معرفی شد، ادامه می دهد. فقط این را تصور کنید: یک سرویس چت تصویری که در آن تعداد نامحدودی از افراد می توانند به کنفرانس شما بپیوندند. رایگان.
حالا فرض کنید می خواهید بیشتر از یک چت ویدیویی با 10000 نفر از نزدیک ترین دوستان خود انجام دهید. فرض کنید یک کمدین هستید که می خواهید یک اجرای ویژه برگزار کنید. یا یک گروه موسیقی که تصمیم می گیرد کنسرتی را از گاراژ والدین خود پخش کند. یا یک مصاحبه‌گر نوظهور که می‌خواهد یک برنامه تلویزیونی از اتاق نشیمن خود راه‌اندازی کند، مثل کرامر در سینفلد. یا، در مثال من، یک صاحب کسب‌وکار کوچک که می‌خواهد به 500 نفر که هیچ کاری هیجان‌انگیزتر از گوش دادن به صحبت‌های او در بعدازظهر روزهای هفته ندارند، توضیح دهد که چگونه صخره‌های مالی بر کسب‌وکارش تأثیر می‌گذارد. این کاری است که Google+ Hangouts On Air انجام می دهد. مثل داشتن یک استودیوی تلویزیونی غول پیکر برای پخش به دنیا… از دفتر شماست.
به جای اشتراک گذاری پاورپوینت، افراد Sage می خواستند چیزی کمی جالب تر ارائه دهند. آنها می‌خواستند در حین ارائه، دوربینی روی من داشته باشند تا بتوانم علاوه بر نمایش اسلایدهایم، مستقیماً با مخاطبان صحبت کنم. اولش خیلی مطمئن نبودم من هرگز این کار را انجام نداده ام من به تکنولوژی عادت ندارم و مهمتر از آن، من برای رادیو چهره دارم، نه برای پخش ویدئویی. اما من قبول کردم. و چه چیزی یاد گرفتم؟ Google+ Hangouts On Air چالش‌های خود را دارد. اما کار می کند. و نحوه برگزاری وبینارها را برای همیشه تغییر خواهد داد.
بزرگترین مزیت این سرویس رایگان بودن آن است. سایر خدمات ارائه وب قابلیت های ویدیویی مشابهی را ارائه می دهند، اما شما باید در آنها مشترک شوید. و راه‌اندازی رویداد با راه‌اندازی چت ویدیویی خودتان تفاوتی ندارد. تا زمانی که عضو انجمن Google+‎ هستید (به زیر مراجعه کنید)، فقط به حساب خود وارد شوید و «شروع یک پاتوق» را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که کادری که می‌گوید «فعال کردن Hangouts on Air» را علامت بزنید. شما در حال پخش هستید.
عظیم: رویداد شما به صورت زنده از طریق کانال YouTube شما پخش می شود. بنابراین نه تنها مردم می توانند در رویداد زنده شرکت کنند، بلکه می توانند آن را ذخیره شده در YouTube نیز مشاهده کنند. و البته در گوگل قابل جستجو خواهد بود. شما از هر دو طرف مخاطب جذب می کنید (مگر اینکه آن را خصوصی کنید که این هدف را شکست می دهد). می توانید آن را به وب سایت خود پیوند دهید و به تبلیغ آن از طریق رسانه های اجتماعی و غیره ادامه دهید. این رویداد برای همه آزاد است، نه فقط برای کسانی که “ثبت نام کرده اند”. بنابراین بازدیدکنندگان تصادفی ممکن است خودشان به صورت آنلاین با آن برخورد کنند یا ویدیوی YouTube را مشاهده کنند و به طور بالقوه می توانند به محصول یا خدمات شما علاقه نشان دهند.
اینها مزایای بزرگی هستند. اما چالش هایی نیز وجود دارد.
برای شروع، همه به ورود به سیستم گوگل نیاز دارند. بسیاری از ما قبلاً این را داریم زیرا از Gmail استفاده می کنیم یا یک تلفن Droid داریم. اما افراد زیادی بدون شناسه رسمی گوگل وجود دارند و باید مراحل ثبت نام را طی کنند که مراحل بیشتری را طی می کند و می تواند منجر به از دست دادن شرکت کنندگان بالقوه شود. و باید مطمئن شوید که یک حساب Google+ و کانال YouTube دارید. برنامه ریزی کنید که در ابتدا زمان زیادی را صرف راه اندازی کنید.
هیچ فرآیند ثبت نام واقعی مانند خدمات وبینار وجود ندارد. شما باید پیوند را در جریان Google+‎ خود به اشتراک بگذارید و شرکت‌کنندگان را هدایت کنید تا آنجا را بررسی کنند. و برخی از ویژگی های دیگر را که بسیاری از خدمات ارائه ارائه می دهند مانند ارسال یادآورهای خودکار و ارائه آمار از دست خواهید داد. شما می توانید یک شماره تماس کنفرانسی ارائه دهید، اما این سرویس زمانی بهترین کار را انجام می دهد که کاربران فقط از طریق هدست های متصل به رایانه خود به صدا گوش می دهند. این بدان معناست که شرکت کنندگان باید هدست خود را داشته باشند. به عنوان مجری، به زمان نیاز داشتم تا با تنظیمات هدست، وب کم و میکروفون خودم کار کنم. انتظار مشکلات فنی زیادی را در هر دو طرف داشته باشید. کسی را آماده کنید
اول، من این تجربه را غیرعادی یافتم. من باید عادت می کردم که از طریق وب کم با مخاطب صحبت کنم و در عین حال اسلایدهایم را نیز دستکاری کنم. من باید به این واقعیت عادت می کردم که اکنون همه می توانند من را در وبینار ببینند، بنابراین من نمی توانم لباس خواب معمولی بتمن را بپوشم. و من مجبور شدم دفتر خانه و سگ خوابیده ام را به دنیا نشان دهم.
همچنین، مجبور شدیم از دو رایانه برای به حداکثر رساندن تأثیر ارائه استفاده کنیم. دسکتاپ من به اشتراک گذاشته شد تا پاورپوینت من دیده شود و همچنین مجبور شدم دوباره از یک لپ تاپ وارد شوم و از آن وب کم برای نشان دادن من استفاده کنم. دلیلش این است که این سرویس به ارائه کننده اجازه نمی دهد به طور همزمان از پاورپوینت و وب کم بدون جابجایی بین این دو استفاده کند، که می تواند دردسرساز باشد.
ارائه ای که برای سیج انجام دادم موفقیت آمیز بود. اما این به خاطر من نبود. به این دلیل بود که تیمی از افراد باهوش از سیج درگیر بودند. برای ارائه واقعاً با کیفیت Google+ Hangouts On Air، به تیمی مانند این نیاز دارید. آنها فرآیند ثبت نام را مدیریت کردند. و در حالی که من روی ارائه‌ای که آنها با بازدیدکنندگان به صورت آنلاین در ارتباط بودند، تمرکز کردم، روند را برای آنها توضیح دادم، از طریق چت به سؤالات پاسخ دادم، مشکلات را برطرف کردم و موارد را از قبل آزمایش کردم. من می دانم که این آسان تر خواهد شد.
و اینجا به کجا می رود: Google به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که یک رابط سفارشی برای Hangouts On Air خود ایجاد کنند. بنابراین در آینده می‌توانیم صفحات ثبت‌نام و مرزها/بنرهای خود را در اطراف رویداد ایجاد کنیم تا آن را مارک‌دارتر، بدون درز و کاربرپسند کنیم. افراد بی باک و استارت آپ ها در حال حاضر این کار را انجام می دهند.
در طی یک یا دو سال، فکر می‌کنم شرکت‌های فناوری مانند من از این خدمات برای تغییر روش برگزاری وبینارها استفاده خواهند کرد. دیگر فقط یک ارائه پاورپوینت نخواهد بود. دیگر از حریم خصوصی بهره نخواهیم برد. مجریان نه تنها شنیده می شوند بلکه دیده می شوند. افراد بهتر، آنهایی که جلوی دوربین خوب عمل می کنند، رویدادهای بهتری خواهند داشت و افراد بیشتری را جذب می کنند.
من از اینکه در لبه‌های ناخواسته هر چیزی باشم متنفرم و Google+ Hangouts On Air هنوز هم در حال پیشرفت است. اما نه برای مدت طولانی. من قصد دارم در طول سال از Hangouts On Air به عنوان پلتفرم وبینار خود استفاده کنم. من فقط باید بر بزرگترین ترسم غلبه کنم: کشف اشتباه شرم آور که در حین پخش یک رویداد مرتکب شدم در Tosh.0 پخش می شود.
در مورد شما چطور؟
جین مارکس علاوه بر فوربس، هر هفته برای نیویورک تایمز و Inc.com می نویسد.
Gene MarksFollowing من یک حسابدار رسمی رسمی هستم و یک شرکت مشاوره فناوری و مدیریت مالی 10 نفره را اداره می کنم. من بیش از 50 بار در سال با گروه های تجاری در مورد فناوری، اقتصاد، سیاست های عمومی و موضوعات محل کار صحبت می کنم و نویسنده شش کتاب در زمینه مدیریت کسب و کار هستم. ستون نویس سابق نیویورک تایمز و واشنگتن پست، اکنون مرتباً برای The Guardian، The Hill، The Philly Inquirer، Entrepreneur و دیگر پلتفرم های ملی می نویسم. من اغلب در فاکس بیزینس و MSNBC و همچنین کانال تجاری وارتون در Sirius/XM و نمایش جان بچلور در رادیو CBS ظاهر می‌شوم. من همچنین میزبان دو پادکست تجاری هفتگی برای Paychex و The Hartford هستم.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط digitalwebmaster