بازی جواهرات یا jewel یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی و رایانه‌ای است که با ترکیب گرافیک جذاب، معماهای چالش‌برانگیز و مکانیک ساده‌ی بازی، میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کرده‌است. اگر به دنبال بهترین بازی مشابه Jewel هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در ادامه سعی شده به بهترین بازی مشابه بازی jewel یا جواهرات اشاره شود.

سبک پازلی Match 3 این بازی موبایلی سبب شده تا امروزه اشخاص بسیاری به دنبال بهترین بازی مشابه Jewel باشند؛ زیرا این بازی دارای مراحل بسیاری بوده که بعد از پایان دادن به آنها، عملا کاربر نمی‌تواند در انتظار بروزرسانی‌های بعدی باشد و باید به دنبال بازی های شبیه Jewel باشد. در همین زمینه، لیست خوبی از بهترین بازی مشابه جواهرات را آماده سازی کرده‌ایم که شما عزیزان در ادامه این مقاله پلازا می‌توانید با تعدادی از بازی‌های این چنینی برای موبایل آشنا شوید.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب

بهترین بازی مشابه Jewel

در میان عناوین خشونت آمیز و درگیرانه امروزی می‌توان مواردی نظیر Jewel را یافت که با گیم پلی ساده خود توانسته‌اند میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان را سرگرم کنند. امروزه بازی های شبیه Jewel به درجه بالایی از محبوبیت رسیده‌اند که اگر تصمیم دارید در این زمینه با فهرستی از بهترین بازی مشابه جواهرات آشنا شوید، کافیست که با سایت پلازا همراه باشید.

۱. بازی Jewels Adventure Match Blast

بازی Jewels Adventure Match Blast؛ از بهترین بازی های شبیه Jewel

در صدر فهرست بهترین بازی مشابه جواهرات، بازی Jewels Adventure Match Blast توانسته عنوان محسورکننده‌ای را به خود اختصاص دهد. این بازی match 3 با دراختیار داشتن هزاران سطح می‌تواند گزینه خوبی برای سرگرمی شما باشد و همین امر عامل مهمی برحضور بازی در لیست بهترین بازی مشابه Jewel شده است.

همچنین بخوانید :

از اصلی‌ترین ویژگی‌های بازی Jewels Adventure Match Blast می‌توان به نبود محدودیت زمانی برای پایان دادن به مراحل در کنار عدم نیاز به اینترنت برای اجرای بازی اشاره داشت. این موضوع سبب خواهد شد تا در هر نقطه و مکانی که تصمیم به اجرای بازی داشتید، محدودیتی مانع شما نشود و در هر لحظه بتوانید از بازی Jewels Adventure Match Blast لذت ببرید. لازم است بدانید که این بازی برای تمام سنین پیشنهاد شده است؛ زیرا در گیم پلی آن هیچ گونه خشونتی بکارگیری نشده است و این موضوع سبب خواهد شد تا والدین با خیال آسوده بتوانند بازی Jewels Adventure Match Blast را در اختیار فرزندان خود قرار دهند.

  • دانلود بازی Jewels Adventure Match Blast برای: اندروید

۲. بازی Candy Smash Mania: Match 3 Pop

بازی Candy Smash Mania: Match 3 Pop

در فهرست بهترین بازی مشابه Jewel، بازی Candy Smash Mania: Match 3 Pop یکی دیگر از گزینه‌های خوب و سرگرم کننده بوده است که در طول مراحل بازی باید با هاسکی دوست داشتنی همراه شوید. این بازی جذاب، میزبان هزاران سطح پازلی بوده که در آن شاهد آب نبات‌های شیرین بسیاری خواهید بود. ماجراجویی‌هایی که بازی Candy Smash Mania: Match 3 Pop برایتان درنظر گرفته است سبب شده تا این عنوان بتواند در فهرست بازی های شبیه Jewel جایگاه خوبی داشته باشد. ترکیب آب نبات‌ها در این بازی سبب خواهد شد تا بتوانید با محیط‌های شاد و رنگارنگی مواجه شوید که این موضوع سبب تقویت سطوح بازی در تمامی لحظات خواهد شد. امکان اشتراک گذاری بخش‌های مختلف بازی وجود داشته است که در این زمینه می‌توانید آنها را برای دوستان خود ارسال کنید.

  • دانلود بازی Candy Smash Mania: Match 3 Pop برای: اندروید

۳. بازی Jewel Ancient Pyramid Treasure

بازی گنجینه باستانی جواهر

بازی Jewel Ancient Pyramid Treasure در معبر هرمی مصر جریان داشته است. در طول این بازی باید به ماجراجویی‌های جدیدی ملحق شوید زیرا گنجینه‌های گمشده بسیاری در بازی وجود داشته است که از طریق ماموریت‌های بازی گنجینه باستانی جواهر باید به آنها دسترسی پیدا کنید. بیش از ۲۰ ماموریت جذاب برایتان درنظر گرفته شده است که با افزایش تلاش خود باید به مواردی که بازی مشخص نموده است، دسترسی پیدا کنید. به طور کلی نزدیک به ۱۰۰۰ سطح در بازی گنجینه باستانی جواهر وجود داشته که این موضوع می‌تواند شما را با گیم پلی وسیع و خوبی برای سرگرمی مواجه کند. همچنین باید بدانید که برای اجرای این بازی نیازی به اینترنت نخواهید داشت.

همچنین بخوانید :

۴. بازی Candy Witch – Match 3 Puzzle

بهترین بازی های مشابه Jewel؛ بازی Candy Witch - Match 3 Puzzle

اگر دوست دارید از طریق آب نبات‌های شیرین و جادویی با دنیای جدیدی آشنا شوید، بدنیست بدانید که بازی Candy Witch – Match 3 Puzzle دارای نمونه‌های مناسبی بوده است که با استفاده از آنها می‌توانید به سراغ تمیز نمودن بشقاب‌ها و یا تقویت کننده‌های شیرین بروید. در این زمینه، مهارت شخصی شما از اهمیت بالایی برخوردار بوده است که با نصب بازی Candy Witch – Match 3 Puzzle می‌توانید در کنار میلیون‌ها کاربر دیگر حضور پیدا کنید و مراحلی که در سبک Match 3 برایتان درنظر گرفته شده است را به پایان برسانید. این بازی اندرویدی نیازی به اینترنت برای اجرا ندارد و گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در خود جای داده است.

  • دانلود بازی Candy Witch – Match 3 Puzzle برای: اندروید

۵. بازی Tile Club – Match Puzzle Game

بازی Tile Club - Match Puzzle Game

بازی موبایل Tile Club – Match Puzzle Game یک عنوان پازلی تطبیق مانند است که با هیجانات جدیدی منتشر شده است. اگر از علاقه مندان به عناوین پازلی هستید بدنیست بدانید که سطوح این بازی می‌تواند عامل مهمی برای سرگرمی شما باشد زیرا مواردی که در بازی Tile Club – Match Puzzle Game بکارگیری شده قادرند شمارا با چالش‌های متنوعی مواجه کنند و این موضوع اصلی‌ترین عامل بر تقویت گیم پلی این بازی بوده است. همچنین باید بدانید که بیش از صدها مرحله در این بازی وجود داشته است که می‌توانید در سفری جدید از Tile Club – Match Puzzle Game لذت ببرید و سرگرم شوید.

همچنین بخوانید :

۷. بازی Candy Pop Story : Match 3

بازی Candy Pop Story : Match 3

بازی موبایل Candy Pop Story : Match 3 با محیط‌ها و مکان‌های جدید خود، می‌تواند گزینه مناسبی برای سرگرمی باشد. این بازی آب نبات مانند در ماجراجویی حماسی خود توانسته چالش‌های شیرین بسیاری را در اختیار شما قرار دهد. در این زمینه، بازی Candy Pop Story : Match 3 دارای رنگ و زیبایی‌های بسیاری است که این مورد می‌تواند روی تقویت گیم پلی بازی تاثیر مهمی داشته باشد؛ زیرا یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت بازی‌های پازلی، طراحی زیبای آنها بوده است. اگر از دوست داران بازی‌های شبیه به Jewel هستید، دانلود بازی Candy Pop Story : Match 3 برای اندروید را از دست ندهید.

  • دانلود بازی Candy Pop Story : Match 3 برای: اندروید

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی مشابه Jewel به پایان رسید که در این زمینه به ۷ مورد از بازی های شبیه Jewel اشاره شد که با استفاده از آنها می‌توانید برای زمان خوبی سرگرم شوید. اگر احساس می‌کنید که در این فهرست بازی‌ خوب دیگری نیز ارزش قرارگیری داشته است، لطفا با ما همراه باشید و مواردی که مدنظر دارید را در بخش نظرات مقاله بهترین بازی مشابه جواهرات برایمان ارسال کنید. همچنین می‌توانید دیدگاه خود نسبت به این مقاله را به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source