گروه پسرانه «شاهزاده‌های توت‌فرنگی» (Strawberry Prince) قرار است با الهام از داستان آغازین خود، اولین انیمه‌فیلم خود را با عنوان «داستان آغازین SutoPuri: جشنواره مدرسه توت‌فرنگی» در تابستان امسال به نمایش درآورند. اعضای این گروه در نقش خود به صداپیشگی در این فیلم می‌پردازند.

ناناموری، رهبر گروه، به عنوان ناظر اصلی تولید و تهیه‌کننده برنامه‌ریزی شده این انیمه معرفی شده است، و ماساتو کاشیوابارا داستان اصلی را نوشته است. نائوکی ماتسورا، کارگردان سریال‌هایی چون Liar Liar، این انیمه را در استودیوی LIDEN FILMS کارگردانی می‌کند و چیکا سوزومورا، نویسنده‌ی فیلمنامه انیمه Burn The Witch، فیلمنامه را نوشته است. یومی ناکامورا، طراح شخصیت‌ها در این پروژه، قبلاً در ساخت انیمه‌هایی چون Liar Liar و Wotakoi: Love is Hard for Otaku همکاری کرده است.

تاکاهیرو یوندا مسئول طراحی صحنه بوده و STPR Records موسیقی فیلم را تولید می‌کند. بوشی‌رود موو مسئول توزیع و استودیو STPR نظارت بر تولید را به عهده دارد.

گروه در سال ۲۰۱۶ تشکیل شده و با انتشار ویدئوها در سایت‌های استریم به شهرت رسیده‌اند. آن‌ها تا به حال الهام‌بخش یک بازی موبایلی شده‌اند، تورهای کنسرت منظمی را در پنج عرصه سراسر کشور برگزار کرده‌اند و در دسامبر گذشته در برنامه موسیقی پربیننده Kōhaku Uta Gassen ژاپن، به اجرا پرداختند.

«شاهزاده‌های توت‌فرنگی» قبلاً آهنگ‌های موضوعی برای انیمه‌های Yo-kai Gakuen Y و Cardfight!! Vanguard overDress را اجرا کرده‌اند و اعضای گروه نیز به صداپیشگی شخصیت‌ها در Yo-kai Gakuen پرداخته‌اند.

منتخب کاربران

source