رایان کوگلر، کارگردان مشهور فیلم “پلنگ سیاه”، قرار است با قدرت گرفتن از شرکت پروکسیمیتی مدیا، پروژه جدیدی را آغاز کند. این بار او به سراغ تولید یک فیلم موزیکال جوک‌باکس می‌رود که قرار است با آهنگ‌های پرنس، اسطوره فقید موسیقی، انرژی بگیرد. این خبر که ابتدا توسط جف اشنایدر در The InSneider افشا شد و بعداً توسط رسانه‌های اصلی تأیید گردید، در حال حاضر در مراحل ابتدایی توسعه به سر می‌برد.

برایان ادوارد هیل، که پیش‌تر بر روی سریال دنیای DC، تایتان‌ها کار کرده است، پیش‌نویس اولیه فیلمنامه را نوشته، اما انتظار می‌رود که نسخه‌های بعدی از فیلمنامه تغییراتی را به خود ببینند تا بتوانند داستانی را به تصویر بکشند که همگان را شگفت‌زده کند. در حالی که جزئیات دقیق و عمیقی از داستان ارائه نشده، اما این فیلم قرار است تجلیلی باشد از میراث موسیقیایی پرنس و تأثیر او بر فرهنگ پاپ.

پروژه جدید کوگلر، که هنوز عنوان مشخصی ندارد، تحت نظر یونیورسال پیش برده می‌شود. کوگلر که پروکسیمیتی مدیا را به همراه همسرش زینزی ایوانز و همچنین سو اوهانیان و لودویگ گورانسون، همکارش در “پلنگ سیاه”، راه‌اندازی کرده، نشان داده است که می‌خواهد در این پروژه جدید نیز ابتکار و خلاقیت را به کار گیرد.

در کنار این پروژه، کوگلر در حال آماده‌سازی برای ساخت فیلم بعدی خود است که یک فیلم رویدادی مرموز است و انتظار می‌رود توسط وارنر برادرز منتشر شود. این فیلم که هنوز عنوانی برای آن مشخص نشده، قرار است با بازی مایکل بی. جردن، ستاره‌ای درخشان در عرصه سینما، روی پرده برود.

منتخب کاربران

source