جک بلک، بازیگر و موسیقیدان مشهور، اخیراً در مصاحبه‌ای با جو، درباره فیلم محبوب ۲۰۰۳ خود، “مدرسه راک”، صحبت کرد و با بیان اینکه “آماده است”، امیدها را برای ساخت قسمت دوم این فیلم زنده کرد. او ایده‌ای را با نام “مدرسه راک ۲: الکتریک بوگالو” پیشنهاد کرد که اشاره‌ای است به قسمت دوم فیلم “بریکین” در سال ۱۹۸۴.

در “مدرسه راک”، بلک نقش دیوی فین، معلم جایگزینی را بازی کرد که تعدادی از دانش‌آموزان ناهمگون را برای تشکیل یک گروه راک به کار می‌گیرد. این فیلم بعدا الهام‌بخش اقتباسی موزیکال برودوی شد.

بلک پیش‌تر نیز به قسمت دوم این فیلم اشاره کرده بود، اما همواره در مصاحبه‌های بعدی از اظهارات خود عقب‌نشینی می‌کرد، بنابراین طرفداران نباید خیلی امیدوار باشند. هر گونه دنباله‌ای باید دانش‌آموزان راک اصلی را در نقش والدین نشان دهد، چرا که اکثر آن‌ها اکنون در سنین ۳۰ سالگی هستند.

با این حال، اظهارات جدید بلک نشان می‌دهد که احتمال تولید “مدرسه راک ۲” هنوز هم وجود دارد، اگرچه جزئیات بیشتری در این مرحله ارائه نشده است. طرفداران این سری اکنون می‌توانند با اندکی امید به احتمال بازگشت به دنیای موسیقی و خنده‌های دیوی فین و دانش‌آموزانش انتظار بکشند.

منتخب کاربران

source