برند Samsung فعالیت دیرینه خود در عرضه گوشی‌های هوشمند اقتصادی و میان‌رده را در سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داد که بدنیست بدانید در ماه مارس شاهد عرضه گوشی سامسونگ گلکسی A35 بودیم که در این نوشته پلازا به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اینکه بتوان گفت گوشی Samsung Galaxy A35 آیا ارزش خرید داشته است یا خیر بماند برای ادامه این مقاله زیرا در این بخش تصمیم داریم به نکاتی درخصوص فعالیت شرکت‌ها در عرضه گوشی‌های هوشمند درسال ۲۰۲۴ اشاره داشته باشیم. بدنیست بدانید گوشی سامسونگ گلکسی A35 درکنار دیگر محصولات میان‌رده که از شرکت سامسونگ و رقبای آن نظیر شیائومی و هوآوی و… منتشر شده درتلاش است تا بتواند فروش بیشتری را در بازار چین و هند کسب کند. درطول سال ۲۰۲۳ شاهد این بودیم که شرکت شیائومی توانست بالاترین فروش را در دوکشور مهم چین و هند به ثبت برساند که سامسونگ برای بازپس گیری رتبه خود باید به سراغ ساخت و عرضه گوشی‌های قوی‌تر و ارزان‌تر برود زیرا بازارهای نامبرده را می‌توان شریان اصلی فروش‌های انبوه برای شرکت‌ها دانست. دیدگاه شما نسبت به این موضوع چیست؟ با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی Samsung Galaxy A35

ویژگی‌ها گوشی گلکسی A35
نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰
پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰
سیستم عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری OneUI 6.1
حافظه/رم ۶/۸ گیگابایت رم | حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
دوربین‌‌ها ۵ + ۸ + ۵۰ مگاپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۲۵ وات
قیمت از ۳۷۹ یورو

گوشی سامسونگ گلکسی A35

سامسونگ باهدف بازپس گیری رتبه خود در بازارها به سراغ عرضه گوشی Samsung Galaxy A35 رفته است که بدنیست بدانید این محصول جدید درتاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۴ معرفی و قرار است قبل از پایان ماه مارس در روز نامشخصی از سوی سامسونگ عرضه شود. این موضوع نشان دهنده آن است که درسومین ماه از سال ۲۰۲۴ شاهد محصول میان‌رده خوبی به نام گوشی سامسونگ گلکسی A35 از برند Samsung خواهیم بود. برای آشنایی با مشخصات اصلی و ویژگی‌های برتر این محصول با ما در ادامه همراه باشید.

شبکه و مجوز IP گوشی Samsung Galaxy A35

همانطور که گفته شد این گوشی خوشبختانه از فناوری اینترنت همراه که 5G است پشتیبانی می‌کند و اولین بخش معرفی شده آن یک مزیت برای گوشی محسوب شده است. سامسونگ در تلاش است تا بتواند برای تمام گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده خود این ویژگی را بکارگیری کند تا بتواند در سال ۲۰۲۴ سهم عظیمی از کاربران خود را به این قابلیت مجهز نماید.

گوشی سامسونگ گلکسی A35

سامسونگ با استفاده از طراحی ضد آب گوشی توانسته مجوز IP67 را کسب کند که بدنیست بدانید این گوشی هوشمند در این زمینه می‌تواند برای مدت زمان ۳۰ دقیقه تا ۱ متر زیر آب دوام بیاورد که در این زمینه مشکلی جهت استفاده از گوشی نخواهید داشت.

همچنین بخوانید :

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A35

مدلی که سامسونگ برای نمایشگر گوشی جدید خود درنظر گرفته است با مزایای بسیاری همراه می‌باشد که باید بدانید مدل Super AMOLED دراین محصول سبب شده تا شاهد نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در این بخش باشیم. همچنین باید بدانید که حداکثر روشنایی گوشی روی ۱۰۰۰ نیت تنظیم شده است که در این زمینه به سایز ۶.۶ اینچی دسترسی خواهید داشت که در بخش جلویی گوشی ۸۴ درصد را احاطه کرده است. وضوح پیکسلی نمایشگر روی ۲۳۴۰ * ۱۰۸۰ پیکسل تنظیم شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A35

باید بدانید نرخ تراکم پیکسلی آن نیز روی 390 ppi به ثبت رسیده است. این صفحه نمایش به نمایشگر همیشه روشن تبدیل شده که برای حفاظت از آن گوریلا گلس ویکتوس پلاس بکارگیری شده است که تا حدود زیادی در برابر خط و خش مقاوم است. مدل سوپرامولد صفحه نمایش برای اشخاصی که در حوزه بازی فعالیت دارند بسیار کارآمد خواهد بود زیرا از این طریق می‌توانید به کیفیت و شفافیت بسیار خوبی دسترسی داشته باشید.

سخت افزار گوشی Samsung Galaxy A35

درخصوص سخت افزار باید بدانید که سامسونگ برای ارتباط شما با قطعات موجود، از پنل کاربری One UI 6.1 استفاده نموده است که این رابط قادر به ارائه سیستم عامل اندروید ورژن ۱۴ خواهد بود. از طریق این نسخه قادر به نصب بازی و برنامه‌های بسیاری هستید که محدودیتی پیش روی شما نخواهد بود.

تراشه مرکزی یا همان چیپست بکارگیری شده در این گوشی از مدل ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ است. این تراشه شاید به اندازه مدل‌های دیگر نظیر اسنپدراگون و مدیاتک‌های جدید قدرتمند نباشد، اما قادر به پردازش سریع اطلاعات با کمک سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای که در کنار آن قرار گرفته خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی A35

CPU موجود در این گوشی با مشخصات Octa-core (4×2.4 GHz Cortex-A78 & 4×2.0 GHz Cortex-A55) همراه است که نحوه قرارگیری آنها می‌تواند درشرایطی که گوشی تحت فشار است مفیدواقع شود.

همچنین باید بدانید پردازنده گرافیکی این گوشی از نسل Mali با مشخصات Mali-G68 MP5 است که با کمک این قطعه قادر به اجرای بازی‌های باکیفیت بسیاری خواهید بود اما نباید انتظار اجرای عناوین سنگین و کاملا گرافیکی را داشته باشید.

همچنین بخوانید :

عرضه گوشی در ۳ مدل انجام گرفته است که سامسونگ حق انتخاب را به کاربران خود داده تا از این طریق بتوانند مدلی که مدنظر دارند را خریداری نمایند. مدل اول گوشی با ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت همراه است. مدل دوم شامل همین ظرفیت داخلی و ۸ گیگابایت رم و درنهایت مدل سوم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۸ گیگابایت همراه است. همچنین باید بدانید امکان استفاده از کارت SD به جای یک سیمکارت وجود داشته است.

همچنین باید بدانید که بسته به بازار مقصد می‌توانید به NFC دسترسی داشته باشید که هنوز مشخص نیست چه کشورهایی از این قابلیت برخوردار خواهند بود.

دوربین‌های گوشی سامسونگ گلکسی A35

همانطور که در تصاویر مشخص است این گوشی شامل ۳ لنز برای دوربین‌های پشتی است که بدنیست بدانید لنز اصلی گوشی شامل ۵۰ مگاپیکسل کیفیت می‌باشد که برای ثبت تصاویر از مشخصات خوبی برخوردار است. لنز دوم با ۸ مگاپیکسل کیفیت برای التراواید درنظر گرفته شده که در نهایت دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌تواند در نمایش و ثبت تصاویر از فاصله نزدیک مفید واقع شود. درهنگام فیلمبرداری با دوربین اصلی می‌توانید به کیفیت‌های 4K تا ۳۰ فریم برثانیه و ۱۰۸۰ از ۳۰ تا ۶۰ فریم برثانیه دسترسی داشته باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی A35

دوربین سلفی محصول شامل ۱۳ مگاپیکسل کیفیت است که درهنگام فیلمبرداری می‌توانید به کیفیت‌های 4K و ۱۰۸۰ تا ۳۰ فریم برثانیه دسترسی داشته باشید. درهردو بخش می‌توانید به ویژگی‌های پانورما و HDR دسترسی پیدا کنید. جهت آشنایی با مشخصات قیمت و باتری محصول با ما همراه باشید.

باتری و قیمت گوشی Samsung Galaxy A35

باتری بکارگیری شده در گوشی شامل ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت است که این ظرفیت گزینه بسیار خوبی برای گیمرها و دوست داران فیلم و سریال خواهد بود. برای شارژ این باتری یک شارژر سیمی ۲۵ وات درنظر گرفته شده است که درخصوص مدت زمان شارژ آن اطلاعاتی ثبت نشده است.

همچنین بخوانید :

قیمتی که ازسوی سامسونگ برای بازار جهانی محصول درنظر گرفته شده ۳۷۹ یورو است که درهنگام خرید می‌توانید به رنگ‌های آبی یخی و یاسی و آبی دریایی دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید بررسی مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A35 به طور کامل انجام گرفت که در طول این نوشته سعی نمودیم شما را با اطلاعات و جنبه خوبی از مشخصات گوشی آشنا کنیم. همچنین لازم است بدانید که از اصلی‌ترین مزایای گوشی Samsung Galaxy A35 می‌توان به فناوری 5G و صفحه نمایش فوق العاده اشاره داشت. باتوجه به این موارد نظر شما نسبت به این گوشی هوشمند چیست؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید دیدگاه خود را برایمان ارسال کنید.

منتخب کاربران

source