کرانچی رول روز شنبه ویدئویی از فصل دوم انیمه برج خدا منتشر کرده که نشان‌دهنده اجرای ترانه‌های افتتاحیه و پایانی توسط گروه نیزیو، به علاوه معرفی عوامل اصلی جدید و اضافه شدن اعضای جدید به گروه بازیگران است. استودیوی انیمیشن The Answer Studio Co., Ltd جایگزین استودیوی Telecom Animation Film شده است.

بازیگران جدید این فصل عبارتند از یو شیمامورا در نقش کانا/یو گوسنگ، ساکی میاشیتا در نقش مانا/یو میسنگ، کنیچیرو ماتسودا در نقش کوسوکه/کانگ هوریانگ، و دیگران. همچنین کازویوشی تاکئوچی به عنوان کارگردان اصلی و اکیرا سوزوکی به جای تاکاشی سانو به عنوان کارگردان انتخاب شده‌اند.

اریکا یوشیدا، که قبلاً مسئولیت نویسندگی سریال را بر عهده داشت، بازگشته و این بار با همکاری تاکشی میاموتو و ریوجی یوشیزاکی، نویسندگی این فصل را به عهده خواهد داشت. طراحی شخصیت‌ها بار دیگر توسط میهو تانینو، به همراه سیگو کیتازاوا و ایساماتسو کاشیما انجام شده است.

فصل دوم برج خدا قرار است در ماه جولای به نمایش درآید و کرانچی رول این انیمه را در قاره‌های آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه و قلمروهای CIS پخش خواهد کرد.

فصل اول این انیمه در آوریل ۲۰۲۰ توسط کرانچی رول منتشر شده بود و همزمان در ژاپن نیز به نمایش درآمده بود که شامل ۱۳ قسمت بود. این تولید مشترک کرانچی رول و وبتون بخشی از مجموعه انیمه‌های اصیل کرانچی رول است.

داستان این انیمه درباره رسیدن به قله برجی است که هر چیزی در این دنیا در آن وجود دارد و همه آنها می‌توانند متعلق به شما باشند. شما می‌توانید به خدا تبدیل شوید. این داستان، سرگذشت آغاز و پایان ریچل، دختری است که برای دیدن ستارگان به بالای برج صعود می‌کند، و بام، پسری که جز او به چیز دیگری نیاز ندارد.

منتخب کاربران

source