لولا گلاودینی، بازیگر فیلم “Blow”، در یک قسمت از پادکست “Powerful Truth Angels” که اخیراً دوباره مورد توجه قرار گرفته است، از برخورد ناخوشایند جانی دپ با خود در پشت صحنه این فیلم پرده برداشت. گلاودینی روایت کرد که در حین فیلمبرداری یک صحنه که در آن دپ در حال ایراد یک مونولوگ بود، بر اساس دستور کارگردان فیلم، تد دم، ناگهان شروع به خندیدن کرد

با پایان گرفتن گرفتاری، دپ به سمت گلاودینی رفت و با قرار دادن انگشتش روی صورت او، او را به شدت مورد خطاب قرار داد و با الفاظ نامناسب به او توهین کرد. گلاودینی که برای اولین بار در یک فیلم استودیویی بازی می‌کرد و از این برخورد شوکه شده بود، گفت که تنها فکری که به ذهنش رسید این بود که گریه نکند.

بر اساس گزارش گلاودینی، دپ بعداً به نوعی عذرخواهی کرد ولی وی تصمیم گرفت که نشان ندهد این رفتار بر روی او تأثیر گذاشته است. او همچنین افزود که کارگردان فیلم، دم، در مواجهه با این رفتار، واکنشی نشان نداد و پس از پایان فیلمبرداری، احساس کرد که از سوی دیگران منزوی شده است.

در واکنش به این ادعاها، نماینده جانی دپ به “Variety” گفت که دپ همیشه به داشتن روابط کاری خوب با همکاران خود اهمیت می‌دهد و این روایت با خاطرات دیگر اعضای حاضر در مجموعه در آن زمان تفاوت زیادی دارد. ساموئل سارکار، فنی صدای فیلم “Blow”، نیز تأیید کرد که چنین رفتاری را از جانب دپ شاهد نبوده است. نمایندگان گلاودینی هنوز به درخواست‌های برای اظهار نظر در این زمینه پاسخ نداده‌اند.

منتخب کاربران

source