فیلم جدید سوفی بنوت، «سرکه سیب»، قبل از اولین نمایش خود در جشنواره ویژن دو رئل، تریلر و پوستر خود را منتشر کرده است.

فیلمساز بلژیکی، سوفی بنوت، با اثر جدید خود «سرکه سیب»، توجه‌ها را به سمت خود جلب کرده است. این فیلم قرار است در بخش رقابتی بین‌الملل جشنواره ویژن دو رئل به نمایش درآید و فیلموتور، مسئولیت فروش جهانی آن را به عهده گرفته است. تریلر و پوستر این فیلم به طور انحصاری توسط مجله ورایتی منتشر شده است.

فیلم با صدای سیان فیلیپس، بازیگری که در فیلم‌هایی چون «من، کلودیوس» و «دون» از دیوید لینچ ظاهر شده، روایت می‌شود و او در گویندگی مستندات طبیعت تجربه زیادی دارد.

این فیلم مقاله‌ای با صحبت‌های فیلیپس درباره سنگ کلیه‌اش آغاز می‌شود و از آن نقطه به بررسی انواع سنگ‌ها می‌پردازد. تماشاگر در این فیلم با کارگران معدن فلسطینی، یک زمین‌شناس بریتانیایی پرشور و افرادی که بر روی میدان‌های لاوای جزایر کیپ ورد در فوگو زندگی می‌کنند، آشنا می‌شود.

پیتر کروگر از اینتی فیلم‌ها در بلژیک تهیه‌کننده و پیتر ون هویستی از فیلم پیتر ون هویستی در هلند تهیه‌کننده مشارکتی این فیلم هستند. جاناتان وانین به عنوان مدیر فیلمبرداری فعالیت دارد.

این فیلم با حمایت از صندوق بصری-شنیداری فلامند، صندوق فیلم هلند، تکس‌شلتر دولت بلژیک و مرکز سینمای فدراسیون والونی-بروکسل ساخته شده است.

منتخب کاربران

source