فیلم لیزا فرانکنشتاین یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Lisa Frankenstein 2024 آشنا شویم.

ژانر فیلم لیزا فرانکنشتاین رمانتیک و ترسناک است. این فیلم در رده‌بندی PG-13 قرار گرفته است و بعضی از بخش‌های آن برای کودکان مناسب نیست. فیلم Lisa Frankenstein 2024 اولین فیلم بلندی است که Zelda Williams کارگردانی آن را بر عهده داشته است. تاریخ اکران فیلم لیزا فرانکنشتاین 9 فوریه 2024 در ایالات متحده بود. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان کاترین نیوتن (Kathryn Newton)، کول اسپروس (Cole Sprouse)، کارلا گوجینو (Carla Gugino) و جو کریست (Joe Chrest) را نام برد. همچنین مدت زمان فیلم Lisa Frankenstein حدود 1 ساعت و 40 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم سینمایی لیزا فرانکنشتاین خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم لیزا فرانکنشتاین

فیلم Lisa Frankenstein 2024

به طور خلاصه فیلم سینمایی لیزا فرانکنشتاین داستان Lisa را دنبال می‌کند که یک دختر تنها است و چند ماه قبل مادرش کشته شده بود و پدرش دوباره ازدواج کرده است. پس از رویدادهای مختلفی یکی از مردگان به زندگی برمی‌گردد و این دو ماجراهایی را تجربه می‌کنند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Lisa Frankenstein را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم لیزا فرانکنشتاین

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی لیزا فرانکنشتاین و نام‌های شخصیت‌هایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

کاترین نیوتن

بررسی فیلم لیزا فرانکنشتاین

کاترین نیوتن یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 8 فوریه 1997 برابر با 20 بهمن 1375 در ایالت Florida متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania از دنیای Marvel محصول سال 2023 و سریال Big Little Lies را نام برد. کاترین نیوتن در فیلم Lisa Frankenstein 2024 در نقش کاراکتر Lisa حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

کول اسپروس

معرفی فیلم Lisa Frankenstein 2024

کول اسپروس یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 4 آگوست 1992 برابر با 13 مرداد 1371 در ایتالیا متولد شد. او بازیگری را از کودکی آغاز کرد و همراه برادرش Dylan Sprouse در سریال The Suite Life of Zack & Cody حضور داشت. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Riverdale را نام برد. کول اسپروس در فیلم لیزا فرانکنشتاین ایفای نقش کاراکتر The Creature را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

کارلا گوجینو

بازیگران فیلم لیزا فرانکنشتاین

کارلا گوجینو یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 29 آگوست 1971 برابر با 7 شهریور 1350 در ایالت Florida متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان انیمیشن Orion and the Dark محصول سال 2024 را نام برد که در آن صداپیشه یکی از کاراکترها بوده است. کارلا گوجینو در فیلم لیزا فرانکنشتاین به ایفای نقش کاراکتر Janet پرداخته است.

همچنین بخوانید :

جو کریست

بازیگران فیلم Lisa Frankenstein 2024

جو کریست یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 15 سپتامبر 1965 برابر با 24 شهریور 1344 در ایالت West Virginia متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Killers of the Flower Moon محصول سال 2023 را نام برد. جو کریست در فیلم Lisa Frankenstein 2024 در نقش کاراکتر Dale بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

نقد فیلم لیزا فرانکنشتاین و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم Lisa Frankenstein 2024 و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم تا الان در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.2 از 10، 50 از 100 و 47 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم لیزا فرانکنشتاین به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Los Angeles Times / کیتی والش: 70

در مفهوم، اجراها و کارگردانی پر از انرژی ویلیامز در اولین فیلم بلند او، به اندازه کافی اشتیاق وجود دارد که می‌تواند فیلم Lisa Frankenstein 2024 را به پیش ببرد.

Total Film / جیمز موترام: 60

ترکیبی تمیز از کمدی دبیرستانی و ویژگی‌های ژانر ترسناک. حیف که در یک سوم پایانی شکست می‌خورد.

Screen Rant / مولی فریمن: 50

فیلم لیزا فرانکنشتاین یک فیلم سرگرم کننده اما فراموش شدنی است.

CNN / برایان لوری: 45

این فیلم یک اثر ناموفق جالب است که چند لحظه سرگرم کننده به وجود می‌آورد، در حالی که به طور قابل توجهی کمتر از مجموع بخش‌های آن عمل کرده است.

New York Magazine / آلیسون ویلمور: 40

به نظر می رسد فیلم Lisa Frankenstein 2024 چندان علاقه‌ای به آنچه که شخصیت اصلی آن در حال تجربه آن است ندارد که باعث می‌شود به طور ناامیدکننده‌ای یک فیلم ضعیف به نظر برسد. فقط یک مجموعه از ارجاع‌ها که حول یک مرکز توخالی جمع شده‌اند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم Lisa Frankenstein 2024 پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از فیلم‌های ترسناک خوشتان می‌آید و با اینکه نمرات کمی دریافت کرده است می‌خواهید با داستان و کاراکترهای فیلم لیزا فرانکنشتاین بیشتر آشنا شوید، می‌توانید آن را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم Lisa Frankenstein و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم جدید دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز آن را پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source