امروزه روش‌های مناسبی برای بازیابی پیامک های پاک شده از گوشی اندروید وجود داشته است که اکثرا اغلب آنها بدون مشکل قادر به بازیابی اطلاعاتی که نیاز دارید خواهند بود. برای یادگیری این مبحث با ما در ادامه همراه باشید.

درگذشته اگر تصویر، ویدیو، پیامک یا اطلاعاتی از روی گوشی حذف می‌شد باید برای همیشه با آن خداحافظی می‌کردید. اما امروزه روش‌های بسیاری برای بازیابی پیامک های پاک شده از گوشی Android وجود داشته است که اگر یک سرچ ساده در گوگل داشته باشید با روش‌های متنوعی مواجه خواهید شد که می‌توانند سبب سردرگمی شما شوند. دراین مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم به روش ساده ولی مطمئنی در این زمینه اشاره داشته باشیم تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید به پیامک‌های حذف شده خود دسترسی پیدا کنید.

فهرست مطالب

بازیابی پیامک های پاک شده از گوشی اندروید

همانطور که گفته شد در این مقاله به مسیر ساده‌ای اشاره خواهیم داشت تا بدون نیاز به کمک دیگران بتوانید به مقصود خود برسید. پیامک‌ها از اهمیت بالایی در زندگی دیجیتالی برخوردار هستند که این موضوع می‌تواند در زمینه‌های مختلفی خود را نمایان کند. اگر به هردلیل شاهد حذف شدن پیامک‌های خود هستید نگران نباشید زیرا درطول مقاله بازیابی پیامک های پاک شده از گوشی اندروید تصمیم داریم به مسیر بازیابی آن اشاره داشته باشیم.

بررسی آرشیو در برنامه Google Messages

حواس پرتی ممکن است سبب فراموشی ساده‌ترین اقدامات در این زمینه شود که پیشنهاد می‌شود در ابتدا به سراغ بررسی سطل آشغال برنامه Google Messages گوشی خود بروید. برای اینکار می‌توانید مسیر زیر را دنبال نمایید:

برای شروع وارد پیامک‌های خود شوید. سپس در بالا سمت چپ روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید تا ابزارهای زیرمجموعه آن به نمایش در بیاید. سپس در گزینه‌های به نمایش درآمده به دنبال گزینه Archived یا بایگانی باشید.

بازیابی پیامک های پاک شده از گوشی اندروید

روی بایگانی ضربه بزنید که با وارد شدن به آن شاهد لیستی از پیامک‌های حذف شده خود خواهید بود. برای برگرداندن آنها به بخش اصلی، انگشت خود را روی آن نگه‌دارید. سپس در بالا سمت چپ برنامه روی آیکونی که فلشی به سمت بالا است ضربه بزنید تا لغو بایگانی انجام گیرد.

بازیابی پیامک های پاک شده از گوشی اندروید

تمام. پیامک حذف شده شما بازیابی شد.

بازیابی پیامک با برنامه و ایمیل

همانطور که می‌دانید امروزه روش‌های مختلفی برای حفاظت از اطلاعات مهم گوشی‌های هوشمند وجود داشته است که فارغ از امنیت آنها باید بدانید سرویس‌های گوگل در صدر این موارد قرار دارند. امروزه سرویس ابری گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد تا به آسانی و بدون دغدغه خاصی به صورت رایگان بتوانند از بخش‌های مهم گوشی خود نظیر مخاطبین و پیامک‌ها و حتی تصاویر و فیلم‌ها یک فایل پشتیبان در فضای ابری که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد استفاده کنند.

همچنین بخوانید :

در این زمینه شما با یک محدودیت فضای ۱۵ گیگابایتی مواجه خواهید بود که این فضا برای نگهداری برخی اطلاعات متنی بسیار زیاد هم بوده است. در شرایط مختلفی می‌توانید به این ویژگی دسترسی پیدا کنید که برای انجام این کار کافیست وارد ایمیل خود شوید و سپس در بخش تنظیمات گزینه تهیه پشتیبان خودکار را فعال نمایید که در این زمینه از شما درخواست خواهد شد که مشخص کنید دقیقاً از چه بخش‌هایی فایل بکاپ تهیه شود.

آموزش بازیابی پیامک های پاک شده از گوشی اندروید

با مشخص نمودن نیاز خود می‌توانید روند پشتیبان‌گیری را آغاز کنید که به طور مثال اگر مخاطبین و پیامک‌ها را در این زمینه فعال کنید در صورتی که ایمیل شما در گوشی دیگری نیز به کارگیری شود شاهد انتقال تمامی مخاطبین و پیامک‌های شما با همان مشخصاتی که ذخیره‌شان کرده‌اید خواهید بود. در این زمینه پیشنهاد می‌شود پیش از انجام هر کاری ابتدا پشتیبان‌گیری از پیامک‌های خود را فعال کنید اما اگر این کار را انجام نداده‌اید و شاهد از دست دادن پیامک‌های خود بوده‌اید می‌توانید از ابزارهای پشتیبان‌گیری استفاده کنید.

امروزه ابزارهای رایج بسیاری برای تهیه فایل پشتیبان از پیامک وجود داشته است که یکی از مهم‌ترین آنها Dr.Fone و PhoneRescue می‌باشند که این برنامه‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید در حد قابل قبولی پیامک‌ها و اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی نمایید. دقت داشته باشید که به دلیل حرفه‌ای بودن برنامه‌ها نیاز به خرید اشتراکی آنها خواهید داشت که اگر در این زمینه قادر به پرداخت هزینه نیستید کافی است که یک سرچ ساده در گوگل داشته باشید تا به نسخه آنلاک شده آنها دسترسی پیدا کنید.

همچنین بخوانید :

باتوجه به این نکات باید بدانید که امروزه استفاده از سرویس ایمیل و Dr.Fone و PhoneRescue در بسیاری از گوشی‌ها برای بازیابی پیامک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نظر شما نسبت به این مقاله چیست؟ با ما همراه باشید و دیدگاه خود را برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید به مسیر و اطلاعات خوبی درخصوص بازیابی پیامک های پاک شده از گوشی اندروید اشاره شد. از طریق آموزش فوق به آسانی می‌توانید پیامک‌های حذف شده خود را بازیابی کنید که لازم است بدانید مسیر فوق هیچ خطری برای دیگر پیامک‌های شما درپی نخواهد داشت. اگر از روش خوب دیگری بهره‌مند هستید که می‌تواند به کاربران سایت کمک نماید لطفا آن را برایمان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نقدی درخصوص این آموزش دارید، خوشحال می‌شویم تا دیدگاه شما عزیزان را ببینیم.

منتخب کاربران

source