اوه یونگ-سو، که با ایفای نقش در سریال محبوب «بازی مرکب» نتفلیکس به شهرت رسید و جایزه گلدن گلوب را نیز کسب کرد، توسط دادگاهی در کره جنوبی به اتهام رفتار نامناسب جنسی مجرم شناخته شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی روزنامه نیویورک تایمز، قاضی دادگاه منطقه‌ای شهر سونگنام، اوه را به دلیل رفتارهای نامناسب در سال ۲۰۱۷ مانند آغوش گرفتن، گرفتن دست و بوسیدن گونه یک بازیگر زن مجرم شناخت.

اوه یونگ-سو ۷۹ ساله باید دوره معلق هشت ماهه را سپری کند و ۴۰ ساعت کلاس‌های آموزشی در مورد خشونت جنسی را بگذراند. اوه، که اتهامات را رد کرده است، بر اساس گزارش‌ها، به دادستان‌ها گفته است که قصد دارد حکم صادر شده را تجدیدنظر کند.

اوه در ابتدا در سال ۲۰۲۲ پس از شکایت یک بازیگر زن که ادعا کرده بود توسط او به نحو نامناسبی لمس شده است، متهم شد. قاضی جئونگ یئون-جو که بر این پرونده رسیدگی کرد، اعلام کرد که این بازیگر در سال ۲۰۱۸ مشاوره در زمینه خشونت جنسی دریافت کرده است، اما موفقیت «بازی مرکب» در سال ۲۰۲۱ او را بر آن داشته است تا از اوه عذرخواهی بخواهد

اوه یونگ-سو، که نقش شماره ۰۰۱ را در «بازی مرکب» بازی کرده بود، گفته است که تنها دست او را گرفته تا راه را نشان دهد و افزوده است که عذرخواهی او به معنای پذیرش اتهامات نیست.

منتخب کاربران

source