در جزیره کیش انواع هتل‌های لوکس و سنتی برای اقامت گردشگرها وجود دارد، اما اینکه کدام‌یک از این هتل‌ها برای اقامت شما مناسب‌تر است، یک مسئله کاملاً سلیقه‌ای به شمار می‌آید. هتل‌های سنتی به دلیل تفاوت‌های خاصی که با هتل‌های مدرن دارند، فضایی دلنشین‌تر و آرام‌تر دارند، به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که در هتل‌های سنتی‌تر اقامت داشته باشند.

هتل امیرکبیر کیش یکی از هتل‌های سنتی جزیره به‌ حساب می‌آید که ارائه خدمات و امکانات آن بسیار مدرن و پیشرفته است. با اینکه معماری هتل امیرکبیر از نمای دور مدرن به نظر می‌آید، اما استفاده از مبلمان سنتی و طراحی لابی به شکل دوران صفوی، آن را در میان هتل‌های سنتی جزیره قرار می‌دهد.

هتل امیرکبیر کیش یکی از جدیدترین هتل‌های جزیره است که معماری مدرن و فضایی سنتی را به مهمانان خود ارائه می‌کند. برخورداری از امکانات عالی و فاصله کوتاه تا دریای نیلگون خلیج فارس باعث می‌شود که هتل امیرکبیر در میان بهترین و پرطرف‌دارترین هتل‌های 5 ستاره کیش قرار بگیرد.

هتل سنتی امیرکبیر کیش در سال 1401 به بهره‌ برداری رسید و در این مدت کوتاه توانست گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند. شاید برایتان سوال باشد که چرا در میان هتل‌های متعدد کیش، هتل امیرکبیر توانست در عرض دو سال تا این حد در میان گردشگران جزیره به شهرت برسد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هتل امیرکبیر تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در تمام جنبه‌های مختلف از جمله امکانات رفاهی، تفریحی، دسترسی به مراکز مهم و… رضایت مهمانان خود را جلب کند. در ادامه این مطلب قصد داریم به طور کامل هتل امیرکبیر کیش را معرفی کنیم تا بیشتر از پیش با این هتل سنتی آشنا شوید.

اتاق‌های متنوع با دکوراسیون جذاب

معمولاً گردشگران در هنگام انتخاب هتل توجه خاصی به واحدهای اقامتی دارند، مدیریت هتل امیرکبیر برای اینکه خیال شما را از این بابت راحت کند، با طراحی یک دکوراسیون بسیار زیبا و استفاده از گچ‌ بری‌های حرفه‌ای در دیوارها و سقف‌ها، فضایی جذاب و دلنشین به وجود آورده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته که اقامت در اتاق‌ها را برایتان جذاب می‌کند، تنوع بالای آنها است، یعنی شما می‌توانید از میان اتاق‌های سه تخته، اتاق دو تخته استاندارد، سوئیت لوکس دو نفره، اتاق دو تخته دوبل و اتاق‌های کانکت بهترین و مناسب ‌ترین گزینه را بر اساس سلیقه و تعداد ظرفیت انتخاب کنید.

برخی از اتاق ‌های هتل اندازه بزرگ‌تری دارند و حتی بالکن جذابی را هم در اختیارتان قرار خواهند داد، اما اگر بخواهیم آنها را از لحاظ سایر امکانات و وسایل داخلی مقایسه کنیم، باید بگوییم که تمامی آنها امکانات مشابهی را ارائه خواهند کرد.

در تمام اتاق ‌های هتل امیرکبیر کیش، امکانات و وسایلی مانند یخچال، دراور، مبلمان، آباژور، چای ‌ساز، کمد لباس، روم سرویس، آب رایگان، پاور سوئیچ، اینترنت، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، تلویزیون، مینی بار با هزینه و… در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

امکانات رفاهی و تفریحی مختلف هتل امیرکبیر کیش

هتل امیرکبیر کیش امکانات و خدمات مختلفی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است، اما مجموعه آبی هتل محبوب ‌ترین و پرطرف ‌دارترین آنها به شمار می‌آیند. هتل امیرکبیر در کنار استخر، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ را برای شما فراهم کرده است تا لذت تفریحات را برایتان چند برابر کند.

در محوطه هتل یک فروشگاه مجهز وجود دارد تا خریدهای خود را در آنجا انجام دهید. همچنین آتلیه عکاسی امکان گرفتن عکس‌های باکیفیت و ثبت خاطرات به‌ یادماندنی را فراهم کرده است. در کنار این امکانات عالی، یک فضای سبز بسیار زیبا در اطراف هتل وجود دارد که حس و حال آن در هنگام غروب خورشید به‌شدت لذت‌بخش خواهد بود.

در هتل امیرکبیر کیش امکانات و خدمات دیگری هم ارائه می‌شود که مهمترین آنها شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، کافی ‌نت، نمازخانه، کافی‌ شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، لاندری، خدمات برای معلولین، کرایه خودرو و… می‌شود.

نزدیکی به جاذبه‌ های گردشگری جزیره کیش

موقعیت مکانی هتل از آن دسته مسائل بسیار مهم است که تأثیر بسیار زیادی در رضایت گردشگران دارد، هتل امیرکبیر کیش به دلیل موقعیت مکانی بسیار علی و دسترسی آسان و سریع به جاذبه‌های مهم جزیره، توانسته از این لحاظ هم مهمانان خود را راضی نگه دارد.

اگر به نقشه جزیره کیش و هتل امیرکبیر نگاه کنید، خواهید دید که این هتل زیبا در نزدیکی ساحل و یک کیلومتری اسکله تفریحی میرمهنا واقع شده است. همچنین موقعیت مناسب هتل امیرکبیر، دسترسی شما به مشهورترین ساحل جزیره کیش یعنی اسکله تفریحی را راحت می‌کند. در واقع با اقامت در این هتل تنها 10 کیلومتر با بهترین و جذاب ‌ترین ساحل جزیره فاصله دارید.

علاوه بر جاذبه ‌های گردشگری و تفریحات آبی که در اسکله‌های تفریحی هستند، با اقامت در هتل امیرکبیر کیش دسترسی آسانی به مراکز خرید خواهید داشت. بازار پارس خلیج، بازار عرب‌ها، مرکز خرید دیپلمات، بازار بهکیش، کشتی یونانی، فرودگاه، پدیده شاندیز، بولینگ مریم و… از دیگر مکان‌های مهم جزیره هستند که فاصله کوتاهی با هتل دارند.

رستوران و کافی‌ شاپ هتل امیرکبیر کیش

رستوران هتل امیرکبیر با موسیقی زنده و ارائه انواع غذاهای ایرانی و دریایی حسابی شما را سورپرایز خواهد کرد. هتل امیرکبیر با ارائه رستوران خاتون و نازخاتون در طبقه منفی یک مشکل شما را بابت وعده‌های غذایی ناهار و شام راحت می‌کند. همچنین در لابی هتل یک کافی ‌شاپ 100 نفره وجود دارد که در تمام ساعات شبانه ‌روز به مهمانان هتل خدمات ‌رسانی می‌کند.

فلای تودی| رزرو هتل امیرکبیر کیش

رزرو هتل امیرکبیر کیش برای تعطیلات همواره یک چالش بزرگ برای گردشگرها به شمار می‌آید. از آنجایی ‌که هتل امیرکبیر تازه‌ ساخت است و در بیشتر اوقات مورد استقبال گردشگرها قرار می‌گیرد، رزرو اتاق‌های آن مقداری سخت و چالش ‌برانگیز خواهد شد.

بهترین و آسان‌ ترین راه برای رزرو هتل امیرکبیر کیش، استفاده از خدمات سایت فلای تودی است. این سایت معتبر به دلیل سابقه بالا در ارائه خدمات گردشگری، توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگرها به دست بیاورد. در صورتی که می‌خواهید هتل امیرکبیر را برای زمان و تاریخ مشخصی رزرو کنید، همین حالا به سایت فلای تودی بروید و بعد از وارد کردن نام هتل و تاریخ ورود و خروج، عملیات رزرو را انجام دهید.

منتخب کاربران

source