شیائومی در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024، ساعت هوشمند جدید خود، Xiaomi Watch S3، را با ویژگی بی‌نظیری معرفی کرد. این ساعت هوشمند امکان تعویض حاشیه دور صفحه نمایش را به کاربر می‌دهد تا ظاهری کاملاً جدید به آن ببخشد و با تعویض حاشیه، صفحه نمایش ساعت به طور خودکار به یکی از طرح‌های انحصاری که با آن هماهنگ است، تغییر می‌کند. همچنین می‌توان با تعویض بند ساعت، ظاهر آن را به طور کامل تغییر داد.

رنگ‌های مختلفی برای این حاشیه‌ها و بندها در دسترس است، از جمله زرد کروم، رنگین‌کمان، سرامیک دوگانه و آبی اقیانوسی، به همراه بندهای سیاه و سفید مات که امکان سفارشی‌سازی کامل ظاهر ساعت را فراهم می‌کنند. بدنه ساعت از آلومینیوم و در رنگ‌های سیاه و نقره‌ای عرضه می‌شود که هنگام خرید می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. بیش از ۱۸۰ طرح صفحه نمایش رایگان در دسترس است و طرح‌های بیشتری نیز از طریق فروشگاه برنامه شیائومی قابل خریداری هستند.

علاوه بر ویژگی‌های ظاهری، Xiaomi Watch S3 با استفاده از نرم‌افزار جدید HyperOS شیائومی که جایگزین نرم‌افزار قدیمی MIUI شده، از سایر ساعت‌های هوشمند متمایز می‌شود. HyperOS، که با استفاده از سیستم Vela و لینوکس توسعه یافته است، همچنان از اندروید بهره می‌برد و مانند HarmonyOS هواوی، در محصولات هوشمند و اکوسیستم برند شیائومی، از جمله تلفن‌های هوشمند و خودروها، استفاده خواهد شد.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه