گوگل در حال آزمایش قرار دادن دکمه چت، که ممکن است از هوش مصنوعی برای پاسخگویی به سوالات شما استفاده کند، در بالای کنسول تبلیغات گوگل ادز است. این آزمایش از هفته گذشته آغاز شده و در کنار آیکون چت، برچسب “بتا” نیز نمایش داده می‌شود.

آرپان بانرجی اولین کسی بود که این تغییر را مشاهده کرد و در پستی در شبکه اجتماعی X نوشت: “گوگل ادز یک دکمه چت اختصاصی (بتا) در گوشه سمت راست بالای داشبورد اضافه کرده است.”

در زیر تصویری از این تغییر آورده شده است:

[تصویر دکمه چت در بالای نوار ناوبری گوگل ادز]

با کلیک بر روی این دکمه، رابط کاربری زیر نمایش داده می‌شود:

[تصویر رابط کاربری چت گوگل ادز]

این تغییر شبیه به چیزی است که در اکتبر سال گذشته پوشش داده بودیم. به نظر می‌رسد این ویژگی دسترسی به قابلیت چت را برای تبلیغ‌دهندگان کمی آسان‌تر کرده است.

بحث‌های مربوط به این موضوع را می‌توانید در شبکه اجتماعی X دنبال کنید.