شرکت رمدی قدم به قدم در حال تشکیل جهان متصل (Connected Universe) بازی‌های خود است که نشانه‌های آن را قبلا در دو بازی Control و Alan Wake 2 مشاهده کرده‌ایم. بااین‌حال توسعه‌دهنده می‌خواهد در کنار خلق بازی‌های آینده در این جهان متصل مطمئن شود تجربه هرکدام از بازی‌ها به‌تنهایی لذت‌بخش باشد.

یکی از بزرگترین مشکلات افراد برای تجربه یک اثر جدید در جهانی مشترک این است که باید با دیگر آثار قبلی و مرتبط آن آشنایی داشته باشند تا بتوانند درک بهتری از وقایع گذشته و کنونی جهان متصل پیدا کنند. بااین‌حال رمدی قصد دارد از این موضوع اجتناب کند.

در توضیح همین موضوع سم لیک، کارگردان خلاق Alan Wake 2، در مصاحبه اخیر با IGN درباره جهان متصل آثار رمدی صحبت کرد و گفت این توسعه‌دهنده هنوز در ابتدای این مسیر قرار دارد و درحال‌حاضر برای صحبت درباره نتایج آن خیلی زود است. بااین‌حال کارگردان تاکید کرد رمدی به‌دنبال این است تا هر بازی را به‌گونه‌ای بسازد که به‌تنهایی و بدون نیاز به اطلاعات از سایر آثار جهان مشترک، تجربه‌ی لذت بخشی را به بازیکن ارائه کند.

source