محتوای ما باید هم جذاب و هم کاربردی باشد. برای جلوگیری از کپی نوشتن محتوا بهتر است که چندین محتوا و مقاله را مرتبط با موضوع خود مطالعه کنید؛ پس از آن نکات مهم و کاربردی هر کدام را یادداشت کنید. اگر مخاطب برای مطالعه ی ادامه ی محتوا اشتیاق نداشته باشد، پس از مدتی مطلب را رها می کند و ادامه ی آن را نمی خواند. برای مثال اگر قصد فروش محصولی را دارید، آن محصول را جوری در نظر مخاطب جلوه دهید که تصور کند همه ی نیازهای او را برطرف می کند. محتوای لندینگ پیجها: هر وبسایتی تعداد محدودی صفحه دارد که در آن صفحات، خدمات اصلی را بهصورت واضح بیان میکند تا مخاطبان بدانند این وبسایت چه خدمات و محصولی را با چه صورت و شرایطی ارائه میکند. محتواهایی که با گفتن یک داستان کوتاه شروع به گفتن موضوع اصلی می کنند، نتیجه و بازخورد بهتری نسبت به دیگر محتواها داشته اند. زمانی که شما یک محتوای همیشه سبز تولید می کنید در واقع به موتورهای جستجو از جمله گوگل نشان میدهید که هدف سایت شما رفع مشکلات و نیاز کاربران است و سایت شما برای گوگل ارزشمند می شود؛ در نتیجه جایگاه سایت شما در گوگل بهبود پیدا می کند.

علاوه بر این به دلیل اینکه یک محتوایی تولید کرده اید که پاسخ تمامی سوالات کاربران در آن داده شده است، در سایر سایت ها یا توسط کاربران به عنوان منبع معرفی می شوید. همچنین زمانی که یکی از محتواهای پیوندی را به روز می کنید، در واقع این محتوا را نیز به روز کرده اید! رنگ سازمانی یک شرکت، شیوۀ خوشآمدگویی منشی یک شرکت به مراجعهکنندگان، آهنگی که در آسانسور ساختمان شرکت پخش میشود، پوشش و لباس کارکنان، عطری که در فضای شرکت مورد استفاده قرار میگیرد و بسیاری دیگر را نیز میتوانیم گونههای متفاوت اما بسیار مهمی از محتوا بهشمار بیاوریم. انتشار محتوا به طور مستمر و در زمان های مشخص بسیار مورد اهمیت است. سپس با هر بار بروزرسانی این محتوا، ایده های جدیدی به آن اضافه کنید. Total impression: ایمپرشن در واقع میزان دیده شدن سایت شما در هر بار جستجو توسط کاربر می باشد. Average CTR : نرخ کلیک هر محتوا نسبت به دیده شدن آن در نتایج جستجو می باشد که در مطلب ” نرخ کلیک چیست؟ ” در این باره صحبت کرده ایم. سعی کنید در حوزه فعالیت سایت خود حداقل چند محتوای همیشه سبز تولید کنید، در این صورت بازدید سایت شما افزایش می یابد و در یک موضوع، همیشه در صدر نتایج جستجو هستید.

مخبر شعبه ۹( بشارتی ) -بسم الله الرحمن الرحیم ، در ساعت ۸/۴۵ روز پنجشنبه ۵۹/۵/۲ شعبه ۹بریاست موثت آقای صلواتی تشکیل جلسه داد و ضمن انتخابات که با رای مخفی و با ورقه انجام شد نتایج زیر بدست آمد . بر اساس تحقیقاتی که توسط مجله معتبر Venngage انجام شده، تصاویر پرکاربردترین نوع محتوای بصری در جهان هستند (منبع). یکی از روش های داستان سرایی در تولید محتوای متنی گفتن تجربه شخصی است که می تواند جذاب ترین و مفیدترین نوع محتوا برای مخاطب شما باشد تا آن را عمیقا درک کند. مثالهایی از این نوع محتوا، پستهای شبکه اجتماعی و پستهای تبلیغاتی هستند. نوشتن محتوای مبتنی بر سئو تنها دیدن کلمات روی صفحه نمایش نیست، بلکه بدین معنی است که این کلمات به چشم بازدیدکنندگان شما بیاید. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۶ فوریه ۲۰۱۹. عنوان اصلی مطلب را با H1 مشخص نمایید. هر قسمت از تولید محتوا به مهارت خاص خود نیاز خواهد داشت و معمولا مجموعه ای از نقش های بالا، در کنار یک دیگر موفقیت مجموعه را در پی خواهند داشت.

در مقابل، کسی که تولید محتوای ویدیویی یک مجموعه را برعهده میگیرد باید با نرمافزارهای ساخت و ویرایش ویدیو آشنا باشد و سازوکار پلتفرم یوتیوب را بشناسد. اگر رقیب یک محتوای 1000 کلمه ای با یک ویدیو نوشته است، به این بسنده نکنید شما محتوای 1300 کلمه ای با دو تا ویدیو و پادکست بنویسید. به هرگونه انتشار پست، استوری، لایو و … طبق یک برنامه ریزی مناسب اقدام به انتشار محتوا کنید. تحلیل و بررسی محتوا پس از انتشار به شما کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و در جهت بهبود شرایط خود اقدام کنید. اغلب مخاطبان محتوا را به شکل منطقی مطالعه نمی کنند بلکه بیشتر از لحاظ احساسی آن را مورد بررسی قرار می دهند. افراد بسیار کمی هستند که اهل مطالعه باشند. تیترها و مطالب را به نحوی بنویسید که کاربر برای مطالعه آن احساس نیاز کند. همیشه رقبای خود را زیر نظر بگیرید و سعی کنید از آن ها بهتر باشید.

توسط digitalwebmaster