به گزارش بازیگر 360 ، محسن رجبی، مدیرعامل شرکت بازیتا، در گفتگویی اختصاصی خبر از تولید بازی فکری «گل یا پوچ» با الهام از برنامه تلویزیونی محبوب این نام داد. وی افزود: «ایده اولیه ساخت این بازی از سوی فیلیمو مطرح شد و ما به عنوان تولیدکننده از این ایده استقبال کردیم. تاکنون در ایران سابقه نداشته که یک بازی فکری بر اساس یک برنامه تلویزیونی یا ویدئویی تولید شود و در شورای نظارت بر اسباب‌بازی نیز نمونه مشابهی ثبت نشده بود.»

رجبی با اشاره به قیمت مناسب این بازی، خاطرنشان کرد: «سعی شده است تا قیمت تمام‌شده برای مردم به گونه‌ای تنظیم شود که اکثر اقشار جامعه بتوانند از این محصول استفاده کنند.» وی همچنین ویژگی‌های بارز این بازی را «ایرانی و خانوادگی بودن و گستردگی بازه سنی مخاطبان از ۸ سال تا ۹۹ سال» دانست.

به گفته مدیرعامل شرکت بازیتا، در فاز اول تولید، این بازی در سطح میانه به بازار عرضه شده و به زودی دو سطح اقتصادی‌تر و ویژه نیز تولید و عرضه خواهد شد تا بتوانند طیف گسترده‌تری از مشتریان را پوشش دهند.

source