نرم‌ افزار Adobe Acrobat Reader DC یک استاندارد رایگان و مطمئن برای مشاهده، چاپ، امضا و حاشیه‌ نویسی فایل‌های PDF است. این نرم‌ افزار تنها مشاهده‌ کننده‌ای است که می‌تواند تمامی انواع محتواهای PDF از جمله فرم‌ها و چند رسانه‌ای را باز و با آنها تعامل داشته باشد. این نرم‌ افزار به Adobe Document Cloud متصل است، بنابراین می‌توانید فایل‌های PDF را هم بر روی رایانه و هم دستگاه‌های موبایل مدیریت کنید.

 

قابلیت‌های جدید Adobe Acrobat Reader DC برای مدیریت حرفه‌ای فایل‌های PDF

 

Adobe Document Cloud چیست؟

Adobe Document Cloud یک روش انقلابی، مدرن و کارآمد برای مدیریت اسناد در محل کار، خانه یا در حال حرکت است. مرکز اصلی Document Cloud نرم‌ افزار جدید Adobe Acrobat DC است که امضاهای الکترونیکی را با ارائه خدمات امضای رایگان در هر اشتراک فردی به سطح عمومی می‌آورد.

Document Cloud شامل مجموعه‌ای از خدمات یکپارچه است که از یک پروفایل آنلاین منسجم و یک مرکز اسناد شخصی استفاده می‌کند. با این قابلیت‌ها، کاربران می‌توانند اسناد را ایجاد، بررسی، تایید، امضا و پیگیری کنند، چه از طریق دسکتاپ و چه موبایل.

شرکت‌ها نیز می‌توانند از Document Cloud for Enterprise بهره‌مند شوند که خدمات اسناد در سطح سازمانی را فراهم می‌کند. این خدمات با سیستم‌های مدیریت نظیر CRM، HCM، CLM، و CMS ادغام شده و سرعت، کارایی و شفافیت بیشتری را در مدیریت اسناد به ارمغان می‌آورد.

 

ویژگی‌های جدید Adobe Acrobat Reader DC:

  1. کار با فایل‌های PDF در هر مکان: با استفاده از اپلیکیشن رایگان Acrobat DC برای اندروید یا iOS. برخی قابلیت‌ها برای ویندوز فون نیز در دسترس است.
  2. ابزار Fill & Sign: فرم‌های PDF را به‌ سرعت با قابلیت پر کردن هوشمند (smart autofill) تکمیل کنید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن رایگان Adobe Fill & Sign را برای آیپد یا تبلت‌های اندرویدی دانلود کنید.
  3. صرفه‌جویی در مصرف جوهر و تونر هنگام چاپ فایل‌ها از طریق رایانه‌های ویندوزی.
  4. ذخیره و دسترسی به فایل‌ها در Adobe Document Cloud با 5 گیگابایت فضای رایگان.
  5. دسترسی سریع به فایل‌های اخیر در دسکتاپ، وب و موبایل با استفاده از Mobile Link.
  6. همگام سازی مجموعه Fill & Sign بین دسکتاپ، وب و دستگاه‌های آیپد.

 

ویژگی‌های پیشرفته Adobe PDF Pack:

  1. تبدیل اسناد و تصاویر به فایل‌های PDF.
  2. استفاده از دوربین دستگاه موبایل برای گرفتن عکس از اسناد کاغذی و تبدیل آنها به PDF.
  3. تبدیل فایل‌های PDF به فرمت‌های قابل ویرایش مانند Microsoft Word، Excel، PowerPoint یا RTF.
  4. ترکیب چند فایل در یک فایل PDF (فقط در وب).
  5. دریافت امضا از دیگران با یک سرویس امضای الکترونیکی کامل.
  6. ارسال، پیگیری و تایید دریافت اسناد به صورت الکترونیکی به جای استفاده از فکس یا خدمات پستی (پیگیری در موبایل در دسترس نیست).
  7. ذخیره و دسترسی به فایل‌ها به صورت آنلاین با 20 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی.

 

این ابزارها و قابلیت‌ها Adobe Acrobat Reader DC و Adobe Document Cloud را به انتخابی ایده‌آل برای مدیریت فایل‌های PDF و اسناد دیجیتال تبدیل کرده است.

 

 

دانلود نرم افزار Adobe Acrobat Reader DC

source