اوپن‌ ای آی (OpenAI) امروز اعلام کرد که یک همکاری محتوایی با «فیوچر» (Future)، پلتفرمی جهانی که میزبان برخی از محبوب‌ ترین برندهای رسانه‌ای جهان است، از جمله Marie Claire، PC Gamer، TechRadar، Tom’s Guide، The Week، Who What Wear و Cycling Weekly، برقرار کرده است.

به عنوان بخشی از این همکاری استراتژیک، اوپن‌ ای آی محتواهای بیش از ۲۰۰ برند رسانه‌ای متعلق به «فیوچر» را به کاربران خود ارائه خواهد داد. زمانی که کاربران با ChatGPT گفتگو می‌کنند، محتوای «فیوچر» با ذکر منابع و لینک‌هایی به مقالات اصلی کامل نمایش داده می‌شود. این ادغام مخاطبان جدیدی را به محتوای «فیوچر» خواهد آورد.

 

اوپن‌ ای آی همکاری محتوایی با «فیوچر» را آغاز کرد

 

«فیوچر» از چت‌ بات‌های مبتنی بر فناوری اوپن‌ ای آی در «Tom’s Hardware» و «Who What Wear» استفاده می‌کند، که این امر به کاربران این امکان را می‌دهد که ارتباط بیشتری با محتوا برقرار کنند. این شرکت همچنین از ابزارهای اوپن‌ ای آی برای فعالیت‌های فروش، بازاریابی و ویرایش محتوای خود استفاده می‌کند تا بهره‌ وری را افزایش دهد.

 

نظر جان استاینبرگ (مدیرعامل Future) در مورد این همکاری با اوپن‌ای آی:

«در تمامی برندهای «فیوچر»، هدف ما رشد مخاطبان فعال و ایجاد جوامع جهانی است. همکاری ما با اوپن‌ ای آی به ما کمک می‌کند تا این هدف را محقق کنیم، چرا که دامنه پلتفرم‌هایی که محتوای ما توزیع می‌شود را گسترش می‌دهد. ChatGPT یک راه جدید تماماً برای کشف محتوای تخصصی شگفت‌ انگیز ما ارائه می‌دهد. «فیوچر» مفتخر است که در زمینه استفاده از هوش مصنوعی در خط مقدم باشد؛ چه از طریق ایجاد روش‌های جدید برای تعامل کاربران با محتوای ما و چه از طریق حمایت از کارکنان و افزایش بهره‌ وری آنها.»

 

نظر برد لایت‌کپ (مدیر ارشد عملیاتی OpenAI) در مورد این همکاری:

«این همکاری به ما این امکان را می‌دهد که تجربه ChatGPT را بهبود ببخشیم، از طریق ارائه دسترسی بیشتر به اطلاعات جذاب، بروزرسانی‌ شده و معتبر از منابع تخصصی مختلف. هدف ما این است که به ناشران و تولید کنندگان محتوا کمک کنیم تا از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی بهره‌مند شوند و دامنه دسترسی خود را گسترش دهند.»

در طول سال گذشته، اوپن‌ ای آی همکاری‌های محتوایی متعددی با برخی از شرکت‌های رسانه‌ای برتر جهانی امضا کرده است. این شرکت‌ها شامل Condé Nast، Associated Press، Axel Springer، The Atlantic، Dotdash Meredith، Financial Times، Le Monde، NewsCorp، Prisa Media، TIME، Hearst و Vox Media هستند.

source