سال گذشته بود که ساخت انیمه‌ای سینمایی براساس مجموعه جان ویک تایید شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از این انیمه سینمایی منتشر شده است. به نقل از AnimenewsNetwork، چاد استاهلسکی، خالق مجموعه جان ویک در مصاحبه با هالیوودریپورتر تایید کرد که انیمه John Wick قرار است یک انیمه سینمایی باشد که به‌عنوان پیش درآمد این مجموعه عمل خواهد کرد و بدین ترتیب ما قرار است شاهد اتفاقات پیش از حوادث فیلم John Wick باشیم.

این انیمه قرار است حداقل بخشی از وظایف غیر ممکنی را نشان دهد جان ویک پیش از بازنشستگی قبل از داستان و اتفاقات فیلم اول آن در حال انجام آن بوده است. در هر حال اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما استاهلسکی پیش از این هر ۴ قسمت فیلم جان ویک را کارگردانی کرده بود که این فیلم‌ها در بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۳ تولید و اکران شده‌اند. انتظار می‌رود شاهد بازگشت کیانو ریوز برای صداپیشگی جان ویک در انیمه John Wick نیز باشیم.

اگرچه صحبت از احتمال ساخت فیلم John Wick 5 نیز شنیده می‌شود، اما استاهلسکی تایید کرده است که در صورت ساخت این فیلم قرار نیست پایان قسمت چهارم تغییر کند. پیش از این شاهد تولید و پخش سریال The Continental از دنیای جان ویک بودیم و فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس قرار است اولین اسپین‌آف سینمایی مجموعه جان ویک باشد که این فیلم اکشن برای اکران در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۵ (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. همچنین سریال لایو اکشن دیگری در دنیای جان ویک در دست ساخت است.

source