فیلمی لایو اکشن براساس شخصیت پرنس چارمینگ در دست ساخت است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی این فیلم ممکن است مشخص شده باشد. ددلاین گزارش داد که کریس همسورث در حال مذاکره با والت دیزنی برای بازی در نقش شاهزاده جذاب در فیلم Prince Charming است. به‌تازگی مشخص شده است که پل کینگ، کارگردان آثاری چون دو قسمت اول فیلم Paddington و فیلم Wonka وظیفه کارگردانی فیلم پرنس چارمینگ را برای دیزنی بر عهده گرفته است.

همچنین سایمن فارنابی و جان کراکر در نوشتن فیلمنامه این فیلم قرار است به کینگ کمک کنند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم Prince Charming در دسترس نیست، اما شخصیت شاهزاده جذاب منشا داستانی‌های متعددی در دنیای ادبیات دارد. اما در مورد دیزنی این شخصیت به‌عنوان معشوقه شاهدخت‌های دیزنی معرفی شده‌اند و شاهد حضور این شخصیت در آثار کلاسیکی مثل انیمیشن Sleeping Beauty و انیمیشن Snow White به‌همراه انیمیشن Cinderella بودیم که درواقع سیندرلا عشق واقعی و اصلی پرنس چارمینگ هم محسوب می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست شاهد کدام شخصیت دیگر در فیلم خواهیم بود و اینسایدرها فعلا اشاره‌ای به حضور سیندرلا یا شخصیت دیگر نکرده‌اند. همسورث هم‌اکنون برنامه کاری شلوغی دارد. او در سال جاری در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga و انیمیشن Transformers One حضور داشته است. اگرچه بازگشت او در دنیای سینمایی مارول مشخص نیست، همسورث قرار است در سال آینده در فیلم Extraction 3 جلوی دوربین برود. او هم‌اکنون در حال بازی در فیلم Crime 101 برای آمازون و MGM است و همچنین شایعه حضور او در کراس‌اور فیلم Transformers/G.I. Joe شنیده می‌شود.

source