تی سی اچ برندی است که کمتر دو سال از ورود آن به بازار ایران می‌گذرد اما در همین مدت کم، محصولات آن مانند Black Balde L10، فروش بالایی داشته‌اند و کاربران زیادی در فروشگاه‌های اینترنتی، امتیاز بالایی به این هدفون داده‌اند.

برند تی سی اچ، چند روز پیش در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس، از محصولات جدید خود رونمایی کرد و حالا فقط با فاصله چند روز، شاهد معرفی آن‌ها در بازار ایران هستیم.

رویداد معرفی محصولات جدید TCH تاریخ ۲ آبان ماه در هتل اسپیناس تهران با حضور فعالان و فروشندگان حوزه موبایل و نمایندگانی از رسانه‌های تکنولوژی ایران برگزار شد و این برند، محصولات جدیدش را برای ایران معرفی و عرضه کرد.

آشنایی با هدفون‌های جدید تی سی اچ

هدفون L10 ANC و D6

تی سی اچ D6، هدفون پرچمدار این برند است که علاوه بر قابلیت‌های حذف نویز فعال (ANC) و حذف نویز محیطی (ENC)، ویژگی Hybrid ANC نیز دارد. این قابلیت به گونه‌ای است که به طور همزمان از هدفون‌های داخلی و خارجی برای حذف نویز استفاده می‌کند.

چنین قابلیتی، هنگام گوش دادن به موسیقی، صدایی شفاف به گوش شما می‌رساند و زمان برقراری تماس، طرف مقابل بدون هیچ نویزی صدای شما را خواهد شنید. علاوه بر این، TCH D6 در رنگ‌های جذابی وارد بازار شده است.

هدفون تی سی اچ L10 ANC، دیگر محصول تازه وارد TCH است. این هدفون، نسخه ارتقا یافته مدل Black Blade L10 محسوب می‌شود که یکی از پرفروش‌ترین محصولات TCH در بازار ایران است.

نسخه قبلی از حذف نویز محیطی (ENC) برخوردار بود و هنگام تماس، صدای شما را شفاف منتقل می‌کرد؛ اما در مدل جدید با اضافه شدن حذف نویز فعال (ANC) که از ویژگی‌های هدفون‌های پرچمدار برندهای مطرح است، تجربه‌ای بدون نویز و حواس‌پرتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از لحاظ کیفیت موسیقی، هر دو هدفون می‌توانند موسیقی را با کیفیت بسیار بالایی برای شما پخش كنند و صداها را با بیس مناسب به گوش شما برسانند.

شما می‌توانید جهت آشنایی با تمام محصولات برند TCH به سایت این شرکت (https://www.tchiran.com) مراجعه کنید.

علاوه بر این، تی سی اچ در این رویداد، جشنواره جدید خود را اجرا کرد. جشنواره TCH با شعار «اون ببری تو بردی» در حال اجراست و تمامی افراد می‌توانند در آن شرکت کنند. جایزه قرعه‌کشی این جشنواره، دو گوشی آیفون ۱۶ است. برای آشنایی بیشتر و ثبت نام در این جشنواره به صفحه جشنواره TCH مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

هدفون‌های برند TCH تا به امروز در بازار ایران فروش خوبی را تجربه کرده‌اند و بر همین اساس، می‌توان انتظار داشت که کاربران از دو هدفون جدید L10 ANC و D6 Sound Hunt به دلیل مواردی که اشاره کردیم، به خوبی استقبال كنند.

این هدفون‌ها با داشتن قابلیت‌های جذاب و کامل، تجربه‌ای عالی از گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس ارائه می‌دهند و می‌توانند مخاطبان را سنین مختلف، به خود جذب كنند.

منتخب کاربران

source