کپ کات یک اپلیکیشن جامع و کاربردی برای ویرایش و تدوین ویدیوها می‌باشد. کاربری کپ کات بسیار گسترده است و برای طیف وسیعی از کاربران طراحی شده است. از افرادی که برای ویرایش ویدیوهای دورهمی و جشن‌ها به دنبال یک اپلیکیشن هستند تا تولید کنندگان حرفه‌ای محتوا که به کسب درآمد از این حوزه فکر می‌کنند، کپ کات پاسخگوی نیاز همه این افراد است. با ظهور کپ کات، دیگر نیاز نیست برای ویرایش ویدیوهای خود به دنبال یادگیری نرم افزارهای پیچیده و سنگین که نیازمند کامپیوترهای قدرتمند هستند مانند افتر افکت یا پریمیر باشید و این اپلیکیشن با رابط کاربری آسان خود، به هر فردی اجازه می‌دهد تا بتواند ویرایش ویدیو را طبق سلیقه و خواسته‌اش انجام دهد.

ویژگی‌های کپ کات چیست؟

در چند سالی که از عرضه کپ کات می‌گذرد، تیم توسعه دهنده آن با بروزرسانی‌های متعدد و توجه به خواسته‌های کاربران توانسته بخش قابل توجهی از ابزارهای ویرایش ویدیو را پوشش دهد. چند ویژگی اصلی و کاربردی کپ کات برای ویرایش ویدیو شامل موارد زیر است:

  • برش و ادغام ویدیوها به شکل دلخواه و یک پارچه
  • تنظیم سرعت پخش ویدیو در قسمت‌های مختلف به شکلی که در یک ویدیو هم تایم لپس و هم اسلوموشن دیده شود.
  • حذف و جایگزینی پس زمینه بدون نیاز به پرده سبز
  • افزودن لایه‌های متعدد به ویدیو برای ویرایش حرفه‌ای آن
  • افزودن متن و استیکرهای متنوع به ویدئو که شامل ویژگی‌هایی مانند رنگ و فونت و اندازه می‌باشد.
  • استفاده از موسیقی و افکت‌های صوتی در ویدیو برای افزایش جذابیت آن
  • افکت‌های تصویری و جلوه‌های بصری ویژه
  • پیش نمایش و ذخیره ویدیو

تمام این ویژگی‌ها به صورت رایگان در نسخه عمومی کپ کات گنجانده شده و قابل استفاده است. وجود این همه خاصیت در یک اپلیکیشن می‌تواند بسیار جذاب باشد اما کپ کات پا را فراتر از این گذاشته و نسخه پرمیوم خود را هم منتشر کرده است. نسخه پرمیوم کپ کات دقیقا همان چیزی است که تولید کنندگان حرفه‌ای محتوای ویدیویی و سلیقه‌های خاص به دنبالش می‌گردند.

مزایای اکانت پرمیوم کپ کات

با خرید اکانت کپ کات، شما علاوه بر قابلیت‌های نسخه رایگان، به ابزارهای کمکی و انحصاری بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید. اگر به دنبال ارائه محتوای خاص باشید، حتما نیاز دارید که ویدیو انحصارا متعلق به شما باشد. در نسخه رایگان کپ کات، پس از خروجی گرفتن از ویدیو، واترمارک کپ کات در ویدیوی شما درج می‌شود که ممکن است آزار دهنده باشد. با خرید اکانت کپ کات این واترمارک حذف می‌شود. علاوه بر آن با اکانت کپ کات در هنگام ویرایش ویدیو دیگر نیازی به دیدن تبلیغات نیست! کپ کات برای کاربران پرمیوم خود یک گنجینه اختصاصی از موسیقی و افکت‌های صوتی و تصویری به همراه فیلترهای ویژه تهیه کرده و دائما آن را به روز می‌کند. این مزایای انحصاری، کاملا در مسیر تولید یک محتوای خلاص و خاص شما را هدایت می‌کنند. با خرید اکانت کپ کات دیگر مشکلی از بابت کمبود فضای ذخیره سازی هم ندارید! زیرا یک فضای ابری اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا ویدیوهای خود را ذخیره کنید.

اکانت کپ کات ارزان از کجا؟

با وجود تحریم‌هایی که وجود دارد، خرید اکانت کپ کات فقط از مجموعه‌های واسطه امکان پذیر است. از بین این مجموعه‌ها، مکسیمم شاپ با ارائه سرویس سریع و ارزان در این زمینه نام خود را درخشان کرده است. در مکسیمم شاپ شما به انواع ابزارها و نرم افزار‌های کاربردی دسترسی دارید و حتی می‌توانید مواردی مثل خرید اکانت youtube و خرید اکانت Grammarly را هم انجام دهید.

source