الیکا ناصری بی‌شک یکی از بازیگران جوان و خوش‌آتیه کشور ایران است که در طی سال‌های اخیر توانست با نقش‌آفرینی‌های خود توجهات را به خود جلب کند. با بیوگرافی الیکا ناصری همراه شما هستیم.

الیکا ناصری هنرپیشه ایرانی متولد سال 1381 است. او بازیگری را نخستین بار از سال 1388 با فیلم میان ماندن و رفتن ساخته بهروز شعیبی به عنوان یک بازیگر کودک شروع کرد. سپس در سال 1401 با مجموعه شبکه نمایش خانگی یاغی و نقش ابرا به شهرت زیادی رسید. در ادامه مقاله پیش رو پلازا زندگی این بازیگر جوان را مرور می‌کنیم‌‌.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی الیکا ناصری

  • نام و نام خانوادگی: الیکا ناصری
  • تاریخ تولد: 1381
  • محل تولد: تهران
  • سن الیکا ناصری: 21 یا 22 سال
  • وضعیت تاهل: مجرد
  • صفحه اینستاگرام: elika.naseri@

زندگی نامه الیکا ناصری

اطلاعات زیادی درباره خانم ناصری در دسترس نیست. تنها می‌دانیم او در سال 1381 به دنیا آمده است و از همان کودکی به بازیگری علاقه نشان داد. او در هنرستان سوره بازیگری تئاتر خوانده است. درباره زندگی خصوصی الیکا ناصری نیز باید بگوییم که او شخصا هیچ اطلاعاتی از خود به طرفداران و مخاطبانش نمی‌دهد و احتمال زیاد مجرد باشد. بنابراین تیترهای همسر الیکا ناصری اشتباه هستند.

همچنین بخوانید :

زندگی شغلی الیکا ناصری

در این بخش بیوگرافی الیکا ناصری زندگی هنری او را مرور می‌کنیم.

شروع فعالیت هنری

زندگی شغلی الیکا ناصری

این بازیگر ابتدا کار خود را از تئاتر شروع کرد و در سن 7 سالگی مقابل دوربین قرار گرفت. اولین فیلم او میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی نام داشت. او سپس سال‌ها به عنوان بازیگر مقابل دوربین دیده نشد و احتمالا فعالیت‌های تئاتری خود را ادامه داد.

همچنین بخوانید :

رسیدن به شهرت

خانم ناصری در سال 1401 با نقش ابرا در سریال یاغی توجهات زیادی را به خود جلب کرد. او سال بعد در سریال مرداب نقش صبا را ایفا کرد و در سال 1403 بازیگر نقش باران در سریال گردن زنی بود.

فیلم های الیکا ناصری

نام فیلم سال کارگردان
میان ماندن و رفتن 1388 بهروز شعیبی

سریال های الیکا ناصری

سریال های الیکا ناصری

نام سریال سال کارگردان
یاغی 1401 محمد کارت
مرداب 1402 برزو نیک‌نژاد
گردن زنی 1403 سامان سالور

تئاترهای الیکا ناصری

نام نمایش سال کارگردان
الف مثل عبد 1403 مهدی تاج الدین
تهران پاریس تهران 1403 سعید دشتی

جوایز و افتخارات الیکا ناصری

این بازیگر هنوز در ابتدای راه بازیگری خود قرار دارد و برنده جایزه‌ای نشده است. امیدواریم او در آینده به افتخارات زیادی برسد.

همچنین بخوانید :

حواشی الیکا ناصری

خانم ناصری زندگی شخصی خود را کاملا خصوصی نگه می‌دارد و اصولا فردی محافظه‌کار است. این بازیگر حاشیه‌ای در کارنامه خود ندارد. تنها یکی از سکانس‌های سریال گردن زنی او به همراه کیسان دیباج بسیار مورد توجه قرار گرفت که کمی چاشنی شیطنت داشت.

حقایق پنهان الیکا ناصری

او بازیگری را از سن بسیار پایین شروع کرد و اصولا علاقه‌ای ندارد به خاطر چهره خود بازیگر شود.

اوایل کار با امیر جعفری در سریال مرداب بسیار استرس داشت و از او می‌ترسید. الگوهای بازیگری خانم ناصرس ترانه علیدوستی و فاطمه معتمد آریا هستند.

او سریال مرداب را بسیار دوست داشت.

همچنین بخوانید :

آلبوم عکس های الیکا ناصری

در این بخش چند عکس زیبا از این هنرپیشه ببینید.

سخن پایانی

در این مقاله با بیوگرافی الیکا ناصری همراه شما بودیم و زندگی هنری او را مرور کردیم. این هنرپیشه با سریال یاغی به شهرت رسید و اکنون پله‌های ترقی را طی می‌کند. نظر شما درباره خانم ناصری چیست؟ از همراهی شما تا پایان مطلب متشکریم.

منتخب کاربران

source