اسامی بازیگران فیلم سینمایی آشیانه ای در باد با نقشها و بیوگرافی و عکس و داستان فیلم آشیانه ای در باد را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی آشیانه‌ای در باد تولید سال ۱۳۹۵ به کارگردانی اصغر نعیمی بوده که داستان اجتماعی و خانوادگی را روایت می‌کند آقای اصغر نعیمی در کارنامه‌اش یلم مادر صدامو می‌شنوی را دارد همچنین نویسندگی فیلم هایلایت را بر عهده داشته است بازیگر از نقش صلی این فیلم دانیال حکیمی می‌باشد.

اسامی بازیگران فیلم آشیانه ای در باد +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران فیلم آشیانه ای در باد

  • کاظم افرندنیا
  • زهره صفوی
  • علی سلیمانی
  • محمدرضا غیاث آبادی
  • جلیل فرجاد
  • دانیال حکیمی
  • نگار فروزنده
  • محمد یگانه
  • مجید غفاری
  • حجت الله عالی منش

خلاصه داستان

فیلم سینمایی آشیانه‌ای در باد درباره مردی به نام حمید با بازی دانیال حکیمی بوده که ریاست یک شرکت را بر عهده دارد اما به دلیل بلندپروازی شرایط بسیار بدی را برای خود قم می‌زند از جمله بدهی مالی زیادی که گریبان او را می‌گیرد و باعث ورشکستگی او در این شرکت خواهد شد .

وضعیت ورشکستگی حمید روز به روز بدتر می‌شود او اعتقاد پیدا می‌کند که زندگیش طلسم شده است و برای شکستن طلسم تلاش می‌کند.

بیوگرافی دانیال حکیمی از بازیگران فیلم آشیانه ای در باد بازیگران فیلم آشیانه ای در باد +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی دانیال حکیمی از بازیگران فیلم آشیانه ای در باد

دانیال حکیمی علاوه بر بازیگری در رادیو به تنظیم و نویسندگی برخی از نمایشنامه ها پرداخت. بنابراین نویسندگی و کارگردانی دو فیلم از جمله “در پوست گربه” در سال 1363 و “بچه های آخر آسفالت” در سال 1362 را نیز بر عهده گرفت. این بازیگر با نقش آفرینی در سریال “خواب و بیدار” ساخته مهدی فخیم زاده در سال 1380 و به عنوان کاراکتر سروان پلیس آگاهی علی جلالی به اوج شهرت رسید.

بیوگرافی کاظم افرندنیا بازیگران فیلم آشیانه ای در باد +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی کاظم افرندنیا

«کاظم افرندنیا» در سریال تاریخی «معمای شاه» نقش تیمسار طوفانیان را ایفا کرده است. او بازیگر بسیاری از فیلم‌های تلویزیونی است که آخرین آنها با عنوان «جدایی» سال ۹۴ ساخته شد. در کارنامه کاری این بازیگر بیش از 60 فیلم سینمایی و 50 مجموعه تلویزیونی ثبت شده است.

این بازیگر در سریال‌های «خون بها»، «مسافر زمان» و «ستایش ۲» بازی کرده است.

سید کاظم افرندنیا متولد 1324 در شهر نائین است و از سال 1350 تاکنون به فعالیت در تئاتر، سینما و مجموعه‌های تلویزیونی مشغول است.

بیوگرافی زهره صفوی بازیگران فیلم آشیانه ای در باد بازیگران فیلم آشیانه ای در باد +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی زهره صفوی بازیگران فیلم آشیانه ای در باد

زهره صفوي متولد فرودين ماه 1321 تهران مي باشند. صفوي بازي در تئاتر را از سال 1326، بازي در تلويزيون را از سال 1336 و بازي در سينما را از سال 1338 با فيلم صفرعلي آغاز کرد.

زهره صفوي 3 پسر و 4 دختر دارد يکي از دخترانش زهرا اويسي بازيگر خوب کشور هستند، و يکي از دختران ديگرش ميترا که در فضاي سينما به نام ماندانا اويسي شناخته مي‌شود چهره پردازي سينما را تجربه کرده و مدتي هم تهيه‌کننده بود. ميترا و همسرش که پسر اسدالله جعفري جوزاني است هر دو در اين رشته هنري فعاليت مي‌کنند.

source