شرکت سونی کماکان به انتشار بازی‌های فرست-پارتی پلی استیشن برای کامپیوتر ادامه می‌دهد. بازی‌های God of War Ragnarok و Until Dawn اخیرا دردسترس کاربران پی‌سی قرار گرفتند و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران این پلتفرم تا چند ماه دیگر می‌توانند به تجربه بازی اکشن ماجراجویی تحسین‌شده Marvel’s Spider-Man 2 استودیو اینسامنیاک گیمز بپردازند.

در پنل مارول در نمایشگاه کامیک-کان نیویورک اعلام شد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ (۳۰ ژانویه ۲۰۲۵) در بستر فروشگاه اپیک گیمز و استیم برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، استودیو Nixxes Software وظیفه پورت بازی مرد عنکبوتی ۲ برای پی‌سی را برعهده دارد. با اینکه این نسخه از بازی اسپایدرمن تک‌نفره است، کاربران کامپیوتر مانند آثار قبلی پلی استیشن به حساب پلی استیشن نتورک برای تجربه آن نیاز خواهند داشت.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در ماه اکتبر ۲۰۲۳ دردسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت. گیمرها در این بازی کنترل مایلز مورالز و پیتر پارکر را در دست می‌گیرند و می‌توانند در لحظه بین این دو ابرقهرمان جابه‌جا شوند. بازی مرد عنکبوتی ۲ کریون شکارچی و ونوم ۲ را به‌عنوان کاراکترهای شرور اصلی معرفی می‌کند؛ درحالی‌که شامل بهبودهایی در مبارزات، جابه‌جایی و بخش‌های دیگر است.

source