وبسایت Gamingbolt به نقل از پیجکو در اینباره می‌نویسد: «سال‌های پیش از عرضه‌ی Silent Hill 2، دوران سختی برای اعضای تیم بود. اما به هرحال آن‌ها موفق شدند، یعنی ما موفق شدیم، تمام تیم بلوبرتیم به موفقیت رسید. حالا ما با روحیه بسیار خوبی که در استودیو حاکم است، می‌خواهیم نشان دهیم که واقعا چه کارهایی از دست ما ساخت است. که چطور می‌توانیم ایده‌هایمان را متحول کنیم.»

«آن‌ها توانستند یک بازی اسطوره‌ای و بسیار مهم را بازسازی کنند تا به این ترتیب یک کار غیرممکن را ممکن کنند. مسیر دستیابی به این هدف هم باوجود این حجم از تنفر و هجمه‌هایی که در اینترنت وجود داشت، مسیر بسیار سخت و چالش برانگیزی بود. فشار زیادی روی آن‌ها بود اما آن‌ها با آرامش توانستند نتیجه‌ی کار خود را به خوبی تحویل دهند. این دستاورد برای شرکت بسیار مهم است.»

Jacek Zieba، کارگردان و تهیه کننده Cronos: The New Dawn در ادامه اضافه کرد: «بلوبرتیم در نظر دارد تا در پروژه‌های آینده خود نیز روی ژانر وحشت تمرکز کرده و دیگر از ساخت بازی‌های بد پرهیز کند.»

«ما قصد داریم به عنوان استودیویی که تخصص ساخت بازی‌های ترسناک را دارد شناخته شویم. به نوعی می‌خواهیم جایگاه و نقطه قوت خودمان را در صنعت بازی پیدا کنیم و فکر می‌کنیم این کار را کرده باشیم و فقط باید روی تحول آن تمرکز کنیم. برای این منظور باید تصمیمات بزرگی را بگیرم. اعضای استودیو معتقدند که ما قبلا شاید بازی‌های بدی را هم ساخته باشیم، اما می‌توانیم در آینده متحول شویم.»

source