به نوشته گیمینگ‌بولت، رویداد Xbox Partner Preview اخیرا برگزار شد و بسیاری از بازیکن‌ها منتظر اخبار جدیدی از بازی ۳۳ ایمورتالز بودند. بااینکه در این رویداد شاهد نمایش‌های تازه‌ای از بازی‌های مختلف بودیم، بازی ۳۳ ایمورتالز از استودیو ثاندر لوتوس در آن حضور نداشت. حال استودیو سازنده در پیامی تایید کرد که تاریخ دسترسی زودهنگام بازی اکشن، نقش‌آفرینی و کوآپ ۳۳ نفره خود را تا سال ۲۰۲۵ به تعویق انداخته است.

این تاخیر به‌دلیل نیاز تیم سازنده به فرصت‌ بیشتر جهت توسعه بازی، انجام شده است. به گفته سازنده ۳۳ ایمورتالز، بااینکه تاکنون پیشرفت‌های بزرگی در توسعه بازی رخ داده است، بروز برخی مشکلات غیرمنتظره در زمینه ثبات عملکرد، نیازمند زمان بیشتری جهت رفع شدن هستند. همچنین تیم سازنده تمایل دارد بازخوردهای بازیکن‌ها را از تست‌های بتای مختلف برگزار شده، جمع‌آوری و بررسی کند تا موارد مفید آن‌ها را در بازی بگنجاند.

درحال‌حاضر فقط می‌دانیم تاریخ دسترسی زودهنگام بازی ۳۳ ایمورتالز به سال ۲۰۲۵ موکول شده و تاریخ دقیق‌تری برای آن اعلام نشده است. بااین‌حال ثاندر لوتوس اعلام کرد به‌زودی تست بتای جدیدی را برای ایکس باکس و اپیک گیمز در دسترس قرار می‌دهد که احتمالا مشابه تست بتای دوم، شامل یک منطقه و باس‌فایت جدید باشد.

بازی ۳۳ ایمورتالز برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دست توسعه است. داستان این بازی درباره ۳۳ روح جنگجو روایت می‌شود که می‌خواهند از دستور خدای جهنم سرپیچی کرده و از آنجا فرار کنند. طراحی مراحل بازی مشابه عناوین روگ‌لایک انجام شده است و بازیکن‌ها می‌توانند با کمک یکدیگر در سیاه‌چال‌ها و رویدادها به پیشروی بپردازند.

source