بازیگر نقش اسماء در سریال تانک خورها کیست با بیوگرافی و عکس های پونه عاشورپور را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش اسماء در سریال تانک خورها کیست

بازیگر نقش اسماء در سریال تانک خورها کیست +بیوگرافی و عکس

پونه عاشورپور بازیگر نقش اسماء در سریال تانک خورها از بازیگران مطرح تئاتر است او اهل متولد بروجرد میباشد اما اصالتا آبادانی است و در آبادان تصیلاتش را پشت سر گذاشته است ایشان در فیلم ها و سریالهای پر بیننده ای بازی کرده است که مهمترین انها سریال تانک خورها است.

بازیگر نقش اسماء در سریال تانک خورها کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی

پونه عاشور پور متولد دهه ۷۰ بوده  در بروجرد به دنیا اماده است او اصالتا اهل آبادان خوزستان میباشد. وی فارغ التحصیل از دانشگاه آبادان است. او فعالیت های بازیگری خود را با تئاتر آغاز کرد. خانم بازیگر تا کنون در فیلم سینمایی بخارست و در شبکه خانگی نیز با سریال ملکه گدایان و جادوگر به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش اسماء در سریال تانک خورها کیست +بیوگرافی و عکس

سوابق

این بازیگر جوان کار هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و با فیلم بخارست به سینما معرفی شده و با سریال های جادوگر و ملکه گدایان در شبکه نمایش خانگی نقش آفرینی کرده و به عنوان بازیگر حضور داشته است و هم چنین در تئاترهای دروغ ، شک ، اولد سیبروک بازی کرده است.

گفتنی است اولین حضور وی در تلویزیون در سریال همه گیری بوده و با این سریال مرعفی شده است.

در عرصه سینما، پونه عاشورپور با بازی در فیلم سینمایی بخارست، که توسط مسعود اطیابی ساخته شده است، به تماشاگران معرفی شد. این فیلم طنز که مظمونی اجتماعی دارد، پونه را به عنوان یک بازیگر تازه نفس و جذاب به مخاطبان معرفی کرد. همچنین او در سریال های تلویزیونی از جمله ملکه گدایان و جادوگر نقش های مهمی ایفا کرده است.

درخشش در سریال تانک خورها

ین مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام را پرویز شیخ‌طادی کارگردانی کرده، تهیه‌کنندگی آن را ایرج محمدی بر عهده داشته و نویسنده آن محمدصادق رمضانی‌مقدم است.

بازیگر نقش اسماء در سریال تانک خورها کیست +بیوگرافی و عکس

زمان پخش تانک‌خور‌ها هرشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه تلویزیون است. این سریال در چهار فصل ساخته شده که به‌صورت پیاپی پخش می‌شوند و در مجموع ۳۲ قسمت است.

تصور می‌شد که «تانک‌خورها» سریالی طنز باشد، اما این مجموعه تنها رگه‌هایی از طنز دارد و در بستری غیرکمدی روایت می‌شود.

پرویز شیخ‌طادی پیش از این دو سریال بانوی سردار و آتش در نیستان را برای تلویزیون ساخته و تانک‌خور‌ها سومین همکاری او با صدا و سیما است.

source