سریال ترکی نابغه یکی از سریال‌هایی است که در سال 2024 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Deha آشنا شویم.

ژانر سریال ترکی دها درام و اکشن است. کارگردانی این سریال را Umut Aral بر عهده داشته است. از جمله بازیگرانی که در سریال Deha به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان آراس بولوت اینملی (Aras Bulut İynemli)، اوغور پولات (Uğur Polat)، تانر اولمز (Taner Ölmez)، ملیس سزن (Melis Sezen) و احسن اراوغلو (Ahsen Eroğlu) را نام برد. قسمت اول سریال ترکی نابغه در تاریخ 22 سپتامبر 2024 از Show TV پخش شد. تعداد قسمت های سریال Deha در فصل اول آن شش اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود دو ساعت است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال Deha 2024 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال ترکی نابغه

سریال Deha

به طور خلاصه سریال ترکی نابغه داستان یک شخصیت به اسم Devran را دنبال می‌کند که قصد دارد با Esme برای تحصیل به آمریکا برود. پدرش Iskender سال‌ها پیش آن‌ها را رها کرده بود. او می‌خواهد که پدرش موفقیت او را بداند اما او را از خانواده دور نگه دارد. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Deha را تماشا کنید.

بازیگران سریال ترکی نابغه  

در این بخش با بیوگرافی مختصر بعضی از هنرپیشه های سریال نابغه و نام‌های شخصیت‌هایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

آراس بولوت اینملی

معرفی سریال Deha

آراس بولوت اینملی یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 25 آگوست 1990 در Istanbul متولد شد. او یکی از پردرآمدترین بازیگران ترکیه است و همچنین جایزه‌های مختلفی دریافت کرده است. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Çukur را نام برد. آراس بولوت اینملی در سریال ترکی نابغه در نقش کاراکتر Devran حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

اوغور پولات

بررسی سریال نابغه

اوغور پولات یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 4 سپتامبر 1961 در Istanbul متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Yargi را نام برد. اوغور پولات در سریال دها ایفای نقش کاراکتر Iskender را بر عهده داشته است.

تانر اولمز

معرفی سریال نابغه

تانر اولمز یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 9 آگوست 1986 در Istanbul متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Medcezir را نام برد. تانر اولمز در سریال Deha در نقش کاراکتر Cesur بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

احسن اراوغلو

بررسی سریال دها

احسن اراوغلو یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 27 اکتبر 1994 متولد شد. او بازیگری را در سال 2015 شروع کرد. از جمله آثار معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Menajerimi Ara را نام برد. احسن اراوغلو در سریال ترکی نابغه به ایفای نقش کاراکتر Esme پرداخته است.

ملیس سزن

بررسی سریال Deha

ملیس سزن یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 2 ژانویه 1997 در Istanbul متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Sadakatsiz را نام برد. ملیس سزن در سریال ترکی نابغه در نقش کاراکتر İmre حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

نقد سریال ترکی نابغه و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Deha و نقدهای آن می‌پردازیم. تا الان این سریال در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.2 از 10 را دریافت کرده است. البته این نمره از نمرات کاربران کمی در این سایت به دست آمده است. بعضی از مخاطبان که از سریال Deha خوششان آمده است و نمرات بالا به آن داده‌اند، اجرای بازیگران این سریال، به خصوص بازیگر نقش اصلی را تحسین کرده‌اند. برخی نیز توسعه کاراکترهای این سریال و همچنین سرعت پیشرفت داستان را از دیگر ویژگی‌های مثبت سریال نابغه دانسته‌اند. بعضی از مخاطبان که نمرات کمی به سریال Deha داده‌اند، بیان کرده‌اند که کشش متقابل بین بازیگران این سریال وجود ندارد که باعث شود به ارتباط بین کاراکترهای این سریال اهمیت دهید و همچنین اجرای بیشتر بازیگران این سریال را مصنوعی توصیف کرده‌اند. می‌توانید به سایت آی‌ام‌دی‌بی بروید و نقدهای بیشتری را در مورد سریال دها بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال ترکی نابغه پرداختیم و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید نظر خود را در مورد سریال Deha و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال دیگری تماشا کرده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source