پس از موفقیت چشمگیر بازی تحسین‌شده It Takes Two که تاکنون ۲۰ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است، طرفداران بازی‌های تعاملی مشتاقانه منتظر پروژه بعدی استودیو Hazelight هستند. این تیم پیش از این با ساخت بازی‌های نوآورانه و جذاب کو-آپ شهرت پیدا کرده است.

اکنون به گزارش Gamingbolt، جوزف فارس، بنیان‌گذار استودیو Hazelight در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرده است که نمی‌تواند برای نمایش آی‌پی جدید این تیم بیشتر منتظر بماند. او همچنین تأیید کرده است که نام این بازی یک عبارت دو کلمه‌ای است که کلمه اول آن با S شروع می‌شود و چهار حرف دارد و کلمه دوم آن نیز هفت حرف دارد و با N به پایان می‌رسد.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این بازی و نام آن منتشر نشده است، اما می‌توان حدس زد که مانند بازی‌های قبلی استودیو Hazelight، این پروژه نیز یک اثر ماجراجویی تعاملی باشد. علاوه‌بر این، تأیید شده است که EA Originals، ناشر بازی‌های قبلی Hazelight، بار دیگر با این تیم همکاری می‌کند تا بازی جدید آن‌ها را منتشر کند. درحال‌حال‌حاضر تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست، اما احتمالا تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

با توجه به سابقه جوزف فارس و حضور پُر رنگش در مراسم گیم اواردز، بعید نیست که رونمایی رسمی از این بازی در دسامبر امسال و در جریان این مراسم صورت گیرد.

آیا شما هم منتظر رونمایی از بازی جدید استودیو Hazelight هستید؟ فکر می‌کنید این بار چه تجربه منحصربه‌فردی در انتظارمان خواهد بود؟

source