به گزارش بازیگر 360 ، پارامونت پیکچرز با انتشار پوسترهای جدید از فیلم بسیار انتظار رفته «گلادیاتور 2» به کارگردانی ریدلی اسکات، نگاهی اجمالی به شخصیت‌های اصلی این اثر حماسی رومی ارائه کرده است.

این پوسترها که به تازگی منتشر شده‌اند، تصاویری از بازیگران مطرحی همچون پل مسکال در نقش لوسیوس، پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس، کانی نیلسن در نقش لوسیلا، دنزل واشینگتن در نقش مکرینوس، جوزف کوئین در نقش پادشاه گتا و فرد هچینگر در نقش پادشاه کاراکالا را به نمایش می‌گذارند.

داستان فیلم پیرامون لوسیوس، نوه مارکوس آئورلیوس امپراتور سابق روم، می‌چرخد که پس از حمله رومی‌ها به زندگی آرام خود در نومیدیا پایان می‌دهد و به بردگی کشیده می‌شود. او در این راه تصمیم می‌گیرد تا به عنوان یک گلادیاتور به مبارزه برخیزد.

«گلادیاتور 2» با درجه‌بندی سنی R (مناسب برای افراد بالای ۱۷ سال)، قرار است در تاریخ 2 آذر 1403 (22 نوامبر 2024) اکران شود.

پوسترهای شخصیت‌های فیلم «گلادیاتور 2» منتشر شد پوسترهای شخصیت‌های فیلم «گلادیاتور 2» منتشر شد پوسترهای شخصیت‌های فیلم «گلادیاتور 2» منتشر شد پوسترهای شخصیت‌های فیلم «گلادیاتور 2» منتشر شد پوسترهای شخصیت‌های فیلم «گلادیاتور 2» منتشر شد

source