شعارهای روز جهانی غذا می تواند شعله ور تغییر و الهام بخش عمل باشد. پیام‌های قدرتمندی را که امنیت غذایی، تغذیه سالم و آگاهی جهانی را ارتقا می‌دهند، کاوش کنید. بیایید برای جهانی عاری از گرسنگی متحد شویم!

این  مناسبت اولین بار در سال 1979 تعیین شد، روز جهانی غذا هر ساله در 16 اکتبر برگزار می شود و آگاهی از گرسنگی و اقدام برای آینده غذا، مردم و کره زمین را ترویج می کند.

متن و شعار روز جهانی غذا ۲۰۲۴ + پوستر

شعار روز جهانی غذا ۲۰۲۴

هر ساله 16 اکتبر به عنوان روز جهانی غذا نامگذاری شده است. این روز به عنوان یک پلت فرم جهانی برای رسیدگی به چالش های گرسنگی و سوء تغذیه عمل می کند. هدف اصلی این رویداد حمایت از دسترسی برابر به غذا و آب خوب برای همه است. این برنامه عمدتاً بر افزایش آگاهی، تشویق تغییر سیاست ها و مشارکت جامعه برای ایجاد یک سیستم غذایی انعطاف پذیر و پایدار تمرکز دارد.

متن های زیبا در مورد روز جهانی غذا

غذای مغذی چیزی است که همه ما باید برای داشتن یک زندگی سالم تر و شادتر به دنبال آن باشیم. تبریک گرم به مناسبت روز جهانی غذا به همه!

به همه ما این فرصت داده شده که غذا بخوریم، اما باید به اندازه کافی مسئول باشیم که غذا را هدر ندهیم. روز جهانی غذا مبارک!

روز جهانی غذا به ما یادآوری می‌کند که چقدر خوش شانس هستیم که غذا در بشقاب‌هایمان داریم، بگذار برای آن ارزش قائل شویم و قدر آن را بدانیم. آرزوهای گرم در این روز زیبا!

غذا مانند یک نعمت است و باید هر روز که می خوریم شکرگزار خداوند متعال باشیم. روز جهانی غذا را برای شما تبریک می گویم!

غذا، فقط در مورد مواد مغذی و کالری نیست. درباره اشتراک گذاری است. درباره صداقت است در مورد هویت است

ما همیشه باید به غذایی که می گیریم احترام بگذاریم زیرا این نعمت خدا و محبت کسی است که به ما اهمیت می دهد. روز جهانی غذا بر شما مبارک.

روحشان شاد کسانی هستند که هر روز از سه وعده غذایی لذت ببرند…. بیایید همیشه خدا را شکر کنیم که به ما نعمت غذا داده است. روز جهانی غذا بر شما مبارک باد.

ترکیبی از ادویه ها را به زندگی اطرافیان خود اضافه کنید و آنها را با غذاهای سالم و مغذی درمان کنید تا تبدیل به افراد سالم تر و خوش اندام شوند. بیایید به آشغال ها نه بگوییم و همیشه سالم غذا بخوریم. روز جهانی غذا را برای شما تبریک می گویم.

متن و شعار روز جهانی غذا ۲۰۲۴ + پوستر

روز جهانی غذا 2024: تاریخ، موضوع، تاریخچه، اهمیت، هدف و جشن

روز جهانی غذا 2024: وضعیت واتس اپ و فیسبوک

1. غذایی که در بشقاب‌هایمان داریم، نتیجه تلاش بسیار زیادی است که در مراحل مختلف انجام می‌شود. آن را با نهایت احترام مصرف کنید!

2. غذا نماد عشق است زمانی که کلمات قادر به تعریف آن نباشند … ارسال آرزوهای گرم در روز جهانی غذا. از غذا با شادی لذت ببرید!!!

3. ما باید همیشه به غذایی که می گیریم احترام بگذاریم زیرا این نعمت خدا و محبت کسی است که به ما اهمیت می دهد. روز جهانی غذا بر شما مبارک.

4. خوشا به حال کسانی که هر روز از سه وعده غذایی لذت ببرند. بیایید خدا را شکر کنیم که به ما نعمت داده است. روز جهانی غذا بر شما مبارک باد.

5. با هم می‌توانیم با گرسنگی مبارزه کنیم… با هم می‌توانیم با غذا دادن به کودکان، فردای بهتری را برای آنها فراهم کنیم… بیایید دور هم جمع شویم و به خود قول بدهیم که با غذا دادن به گرسنگان این شر را ریشه کن کنیم.

با استفاده از غذای سالم و مغذی، کمی ادویه به زندگی اطرافیان خود اضافه کنید تا تبدیل به افراد سالم‌تری شوند.

در روز جهانی غذا، ما باید به خود قول دهیم که هرگز غذا را به عنوان یک ابتکار و کمک برای صرفه جویی در غذا برای گرسنگان هدر ندهیم.

این وظیفه ماست که بین کسانی که گرسنه هستند و کسانی که با بهترین غذاها سرو می شوند تعادل ایجاد کنیم.

بیایید مطمئن شویم که دیگر مردم گرسنه نیستند، اجازه دهید عمل کنیم، اجازه دهید از آنها محافظت کنیم و در روز جهانی غذا به آنها غذا بدهیم.

به مناسبت روز جهانی غذا، ما باید بیدار شویم و برای سیر کردن همه کسانی که بدون غذا می خوابند تلاش کنیم. برای شما آرزوهای گرم در روز جهانی غذا می فرستم!

source