همزمان با شایعاتی که به احتمال عرضه گوشی تاشو گلکسی زد فولد اسپشال ادیشن اشاره دارند، سامسونگ اکنون احتمالاً زمان رسمی عرضه این دستگاه را تایید کرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی، سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد در تاریخ 21 اکتبر (30 مهر) یک دستگاه جدید گلکسی را معرفی کند. هرچند مدل این دستگاه اعلام نشده است، اما در گزارش‌های زیادی گفته‌شده که احتمالاً شاهد گلکسی زد فولد Special Edition خواهیم بود.

پیش از این در شهریورماه رندری از گوشی منتسب به گلکسی‌ ز‌د فو‌لد 6 اسپشال ا‌دیشن منتشر شده بود. همچنین در آن زمان گفته شده بود که گلکسی زد فولد اسپشال ادیشن می‌تواند به فناوری صفحه‌نمایش UFG (شیشه فوق‌تاشو)، بهترین و بادوام‌ترین شیشه صفحه‌نمایش در میان تمام مدل‌های گوشی تاشو سامسونگ مجهز شود.

علاوه‌براین، اخیراً تصویر نمای نزدیکی از طرحی دوربین این گوشی فاش شده بود که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

ارتقاء مشخصات گلکسی زد فولد اسپشال ادیشن

طبق شایعات، سامسونگ احتمالاً مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه را نیز به‌طور قابل‌توجهی ارتقاء خواهد داد. هرچند مشخصات آن اعلام نشده است، اما به‌عنوان مثال انتظار می‌رود که سیستم دوربین گلکسی‌ زد فولد اسپشال‌ ادیشن مورد بازنگری قرار بگیرد.

ارتقاء مهم دیگر این دستگاه می‌تواند لولای آن باشد. طبق شایعات، چین‌و‌چروک ایجاد شده روی نمایشگر تاشوی این دستگاه نسبت به نسخه استاندارد گلکسی زد فولد 6 کمتر قابل مشاهده خواهد بود. اگر چنین چیزی درست باشد، احتمالاً طرفداران گوشی‌های تاشو استقبال بسیار خوبی از این دستگاه خواهند کرد، زیرا مدل‌های قبلی در زمینه چین‌و‌چروک نمایشگر پیشرفت کمی داشته‌اند.

هر دو نمایشگر دستگاه نیز احتمالاً بزرگ‌تر خواهد شد. در شایعات به وجود نمایشگر داخلی 8 اینچی (نسخه اصلی دارای نمایشگر 7.6 اینچی است) و نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی (نسخه اصلی 6.3 اینچ) اشاره شده است.

source