بازیگران نقش حامد در سریال تانک خورها کیست

سیدمحمد هادی دیباجی بازیگران نقش حامد در سریال تانک خورها متولد سال ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر است. او در آثاری همچون فیلم های «تابو»، «پایان نامه» و «جایی در دوردست» بازی کرده است ایشان در رشته بازیگری تحصیل کرده و از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز نمود. پدر او در جنگ تحمیلی شهید شد.

بازیگران نقش حامد در سریال تانک خورها کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی حامد در تانک خورها

محمدهادی دیباجی (متولد ۱۲ تیر ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او در رشتهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرده‌است.

محمد هادی دیباجی از دوران نوجوانی وارد سینما شد و کار در سینما و تلویزیونی را در پشت صحنه شروع کرد.

او در رشته بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرده‌است

این بازیگر جوان پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان گریمور و چهره پرداز فعالیت داشت و برای نخستین بار در سال ۱۳۸۴ با فیلم سینمایی جایی در دور دست به عنوان بازیگر وارد سینما شد.

بازیگران نقش حامد در سریال تانک خورها کیست +بیوگرافی و عکس

سوابق

هادی دیباجی در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقشی در فیلم «جایی در دوردست» به کارگردانی و نویسندگی خسرو معصومی وارد سینما شد .

از دیگر فیلم های این بازیگر میتوان به عروس کوهستان، بیرون از بهشت، زخم شانه حوا، زمهریرگلوگاه، سیب و سلما در نقش صادق، پایان‌نامه و دامنه‌های سفید، باغ بهشت، تابو در نقش کسرا و عملیات ۱۲۵، آسپرین، انجماد عقربه، دیوار شیشه ای راه و بیراه و ..‌ اشاره کرد.

پس از آن برای فیلم هایی چون «زخم شانه حوا» در سال ۸۶ ریال «زمهریز» در سال ۸۸ ، «گلوگاه» در سال ۸۹ ، «سیب و سلما» در سال ۸۹ و … دعوت شد . هادی دیباجی در فیلم سینمایی «سیب وسلما» در نقش صادق به کارگردانی حبیب الله بهمنی به ایفای نقش پرداخت.

بازیگران نقش حامد در سریال تانک خورها کیست +بیوگرافی و عکس

سیدمحمدهادی دیباجی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1384 در فیلم جایی در دوردست به کارگردانی خسرو معصومی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم پایان نامه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سیدمحمدهادی دیباجی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مرضیه خوشی‌تراش، عباس امیری، مهران رجبی و نورالدین اعلمی را تجربه کرد.

source