اسامی بازیگران فیلم گردهمایی (هندی) با بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان فیلم گردهمایی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم گردهمایی یک فیلم هندی هیجان انگیز هندی تولید سال 2022 بوده که توسط  سورش تریونی کارگردانی شده است  این توانسته فروش بسیار زیادی در سال 2022 داشته باشد و از بازیگران شناخته شده هندی در این فیلم به کار گرفته شده است.

اسامی بازیگران فیلم گردهمایی (هندی) +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران فیلم گردهمایی (هندی)

  • ویدیا بالان در نقش مایا منون
  • شفعلی شاه در نقش رخسانا محمد
  • روهینی هاتنگادی در نقش روکمینی
  • سوریا کاسیبهاتلا در نقش آیوش منون
  • کائول در نقش آناند
  • کشیش رضوان در نقش علی محمد
  • شافین پاتل در نقش عماد
  • ویداتری بندی در نقش روهینی جورج
  • اقبال خان در نقش عمار مالهوترا
  • غانشیام لالسا در نقش پرادیپ
  • جنید خان در نقش رضوان
  • گورپال سینگ در نقش قاضی گولاتی

خلاصه داستان

داستان فیل درباره یک روزنامه نگار به نام مایا منون بوده که فردی ثروتمند، سخت گیر، حقیقت گو، بانفوذ تلویزیون، با اخلاقیات بالا است. او مجری یک برنامه تلویزیونی موفق است او در زندگی خصوصی با پسرش آیوش که فلج مغزی دارد و مادرش زندگی می کند. او تا حدودی در یک رابطه عاشقانه با رئیس خود است.

مایا با همسر سابقش که اکنون با همسر روسی فعلی اش ازدواج کرده و صاحب یک پسر شده است، رابطه خوبی دارد. زندگی او عالی به نظر می رسید تا اینکه یک شب سرنوشت ساز مایا در حالی که دیر از سر کار به خانه می رفت پشت فرمان ماشینش به خواب می رود. او به طور ناخواسته به دختر جوانی برخورد می کند که ناگهان جلوی ماشینش ظاهر می شود. پس از تصادف او می ایستد و رهگذر دیگری را می بیند که در حال فرار از صحنه است و او وحشت زده می شود و از صحنه تصادف فرار می کند بدون اینکه بداند همه اینها در یک دوربین مداربسته در همان نزدیکی ثبت شده است…..

بیوگرافی ویدیا بالان در نقش مایا منون

بیوگرافی ویدیا بالان در نقش مایا منون

ویدیا بالان بازیگر هندی متولد ۱ ژانویه ۱۹۷۹ است. او که به دلیل پیشگامی در تغییر تصویر زنان در سینمای هندی با نقش‌هایش در فیلم‌های زنانه شناخته می‌شود، دریافت‌کننده جوایز متعددی از جمله یک جایزه ملی فیلم و هفت جایزه Filmfare است. او در سال 2014 توسط دولت هند نشان Padma Shri را دریافت کرد.

ویدیا از جوانی آرزوی حرفه ای در سینما را داشت و اولین نقش بازیگری خود را در سریال کمدی Hum Paanch در سال 1995 انجام داد. او در حین تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته جامعه شناسی از دانشگاه بمبئی، چندین تلاش ناموفق برای شروع حرفه ای در سینما انجام داد و در تبلیغات تلویزیونی و موزیک ویدیوها به نمایش درآمد.

بیوگرافی شفعلی شاه در نقش رخسانا محمد

بیوگرافی شفعلی شاه در نقش رخسانا محمد

شفالی شاه (متولد 22 مه 1973) بازیگر هندی سینما، تلویزیون و تئاتر است. حرفه بازیگری شاه قبل از اولین حضورش در تلویزیون در سال 1993 در صحنه گجراتی آغاز شد. پس از نقش‌های کوچک در تلویزیون و حضور کوتاهی در سینما در فیلم رنجیلا (1995)، او در سال 1997 برای بازی در سریال محبوب حسرتین شهرت بیشتری به دست آورد. به دنبال آن نقش‌های اصلی در سریال‌های تلویزیونی کابینه (1997) و راهین (1999) بازی شد.

بیوگرافی روهینی هاتنگادی در نقش روکمینی

بیوگرافی روهینی هاتنگادی در نقش روکمینی

روهینی هاتانگادی متولد 11 آوریل 1951 یک هنرپیشه هندی است که به خاطر آثارش در فیلم‌های مراتی، هندی، تلوگو، تامیل، کانادا، مالایالام و گجراتی، و سریال‌های سریال و تئاتر مراتی شناخته می‌شود. او برنده دو جایزه Filmfare، یک جایزه ملی فیلم، و تنها بازیگر هندی است که برنده جایزه بافتا برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در نقش کاستوربا گاندی در فیلم گاندی (1982) شده است.

هاتانگادی که فارغ التحصیل مدرسه ملی درام دهلی نو بود، زمانی که اولین فیلم خود را با آرویند دسای کی عجیب دستان در سال 1978 شروع کرد، عمدتاً در تئاتر کار کرده بود. حزب و سارنش

source