TechSmith Camtasia یک راه‌ حل حرفه‌ای کامل برای ضبط صفحه‌ نمایش، ویرایش و به اشتراک‌ گذاری ویدیوها با کیفیت بالا است. Camtasia 2023 ویرایش ویدیوهای شما را آسان‌تر و سریع‌تر از همیشه می‌کند. این نسخه جدید دارای پردازش بهبود یافته ویدیو، فناوری تولید جدید، کتابخانه‌ای نوآورانه و ویدیوهای آماده و دیگر منابع خلاقانه است تا به شما کمک کند ویدیوهایی حرفه‌ای و شیک ایجاد کنید. برای استفاده از این برنامه، نیازی به تجربه ویدیوسازی ندارید. هرکسی می‌تواند ویدیوهای آموزنده و جذاب بسازد.

 

نسخه جدید Camtasia 2024 با ویژگی‌های پیشرفته و بهبود عملکرد

 

ساخت ویدیوهای حرفه‌ای و چشم‌ نواز:

  1. افزودن جلوه‌های ویژه ویدیویی: می‌توانید از رفتارهایی استفاده کنید که به‌ طور خاص برای انیمیشن‌ دهی به متن‌ها، تصاویر یا آیکون‌های شما طراحی شده‌اند. بدون نیاز به تجربه حرفه‌ای ویرایش ویدیو، ظاهری شفاف و صیقلی ایجاد کنید.
  2. ویرایش آسان با کشیدن و رها کردن: هر جلوه و عنصری را می‌توانید به‌ طور مستقیم در پنجره پیش‌ نمایش ویرایش کنید. قابلیت ویرایش تا وضوح 4K برای ایجاد ویدیوهایی با کیفیت بالا در هر اندازه وجود دارد.
  3. دریافت عملکرد عالی: Camtasia با استفاده از پردازنده ۶۴ بیتی کامپیوتر شما، سرعت رندر بالا و پایداری بیشتری حتی در پروژه‌های پیچیده ارائه می‌دهد.

 

تغییرات نسخه Camtasia 2024.1.0:

ویژگی‌های جدید:

  1. امکان اختصاص رنگ به کلیپ‌ها و رسانه‌ها در تایم‌ لاین برای اسکن بصری آسان‌تر هنگام ویرایش.

بروزرسانی‌های ویژگی‌ها:

  1. افزودن امکان مشاهده و تنظیم دقیق زمان‌ بندی متن‌های پویا روی رسانه صوتی در تایم‌ لاین.
  2. بهبود هماهنگی صدا با ویدیو هنگام توقف ویدیو در حال ضبط.
  3. افزودن پشتیبانی از صادرات صداهای AAC با نرخ بیت متغیر (VBR) در کیفیت‌های 224kbps، 256kbps و 320kbps در Modern Exporter.
  4. افزودن نشانگر سرعت پخش در ویرایشگر.

رفع مشکلات:

  1. رفع مشکل کرش برنامه در شروع که توسط کاربران گزارش شده بود.

 

دانلود نرم افزار Camtasia

source