پنج سال از رونمایی Everwild، پروژه بلندپروازانه استودیو Rare می‌گذرد، اما همچنان اطلاعات محدودی از این بازی در دسترس است. بااین‌حال شایعاتی منتشر شده که حاکی از پیشرفت مطلوب در روند توسعه این بازی است.

به گزارش Pure Xbox، جز کوردن، خبرنگار معتبر وب‌سایت Windows Central که به انتشار اخبار موثق از ایکس باکس شهرت دارد، در جدیدترین قسمت از پادکست خود اظهار داشته است: «شنیده‌ام که روند توسعه Everwild خوب پیش می‌رود. تیم سازنده اکنون چرخه گیم‌پلی را مشخص کرده است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد نمایشی از آن باشیم.»

البته این اطلاعات هنوز در حد شایعه هستند و تاکنون نه مایکروسافت و نه استودیو Rare به‌طور رسمی درباره وضعیت فعلی بازی اظهارنظری نکرده‌اند. آخرین خبر رسمی در مورد Everwild به حدود دو سال پیش باز می‌گردد، زمانی‌که یکی از کارکنان Rare از دوره‌ای پر کار برای تیم توسعه‌دهنده خبر داده بود.

با‌توجه‌به گذشت زمان قابل توجه از معرفی اولیه بازی، طرفداران با اشتیاق فراوان منتظر انتشار اطلاعات تازه از Everwild هستند. حال باید منتظر ماند و دید آیا این شایعات صحت دارند و به‌زودی شاهد نمایش جدیدی از این بازی خواهیم بود یا خیر. نظر شما در این باره چیست؟

source