قدرت‌های فراطبیعی و داستان‌سرایی شخصیت‌محور همواره به عنوان هسته اصلی بازی‌های لایف ایز استرنج عمل کرد‌ه‌اند و تمامی این موارد در Life is Strange: Double Exposure نیز به چشم می‌خورند. با بازگشت مکس کالفیلد به عنوان قهرمان اصلی داستان، بازی یک راز قتل را در دو خط زمانی مختلف بررسی می‌کند و برای روشن‌تر شدن این جنبه خاص، شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از Life is Strange: Double Exposure را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

مکس در Life is Strange: Double Exposure تقریبا یک دهه از بازی اول بزرگ‌تر است و قدرت‌های فرابشری‌اش همچنان برای روایت داستان بسیار حیاتی هستند. هنگامی که بهترین دوست مکس به قتل می‌رسد، او در تلاش برای معکوس کردن حادثه به توانایی جدیدی دست می‌یابد. این توانایی به مکس اجازه می‌دهد تا بین خطوط زمانی مختلف جا‌به‌جا شود. حال او باید راز قتل دوستش را بفهمد و از رخ دادن چنین حادثه‌ای در خطوط زمانی دیگر جلوگیری کند.

بازی Life is Strange: Double Exposure در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۴ (۸ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. خریداران نسخه آلتیمیت بازی نیز از تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۴ مهر ۱۴۰۳) به دو فصل اول آن دسترسی خواهند داشت. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

source