شادی رضایی (مینا رضایی) کیست بیوگرافی شادی رضایی سرمربی بانوان پرسپولیس با عکس و اینستاگرام شادی رضایی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شادی رضایی

شادی رضایی که نام اصلی او مینا رضایی متولد ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۷۰ است در حال حاضر سرمربی تیم بانوان پرسپولیس میباشد او در 23 مهر 1403 به عناون سمت دست یافت.

بیوگرافی شادی رضایی سرمربی بانوان پرسپولیس + عکس و اینستا

شادی رضایی با 33 سال سن حالا به عنوان سرمربی جوان در تیم زنان پرسپولیس فعالیت میکند.

شادی رضایی علاه بر فوتبال در فوتسال نیز موفق بوده است و مدتی در چند باشگاه در لیگ فوتبال بانوان به عنوان سرمربی فعالیت کرده است.

بیوگرافی شادی رضایی سرمربی بانوان پرسپولیس + عکس و اینستا

سوابق

از مهمترین سوابق شادی رضایی میتوان به موفقیت او به عنوان سرمربی تیم شاهین پارس در لیگ دسته دوم ایران اشاره کرد کخ این تیم را قهرمان نمود و همچنین با تیم تیکا تهران نیز قهرمانی در لیگ دسته اول را به دست آورد.

مینا رضایی که ۳۳ سال سن دارد، فعالیت‌های گسترده‌ای در فوتبال و فوتسال زنان داشته و نقش مهمی در رشد این ورزش در کشور ایفا کرده است.

ه نقل از سایت رسمی پرسپولیس، تیم فوتبال زنان پرسپولیس با برگزاری تست استعدادیابی زیر نظر سرمربی تیم، از امروز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

بیوگرافی شادی رضایی سرمربی بانوان پرسپولیس + عکس و اینستا

بیوگرافی شادی رضایی از زبان خودش

فوتبالی که در کودکی برای من شوق کنار پدربودن در تمرینات و به یک توپ خلاصه میشد به شوق داشتن یک تیم و حضور در لیگ برتر تبدیل شد و امسال با حضور در لیگ برتر کشور تحقق یافت
حالا اما آرزوی حضور در جام جهانی با تیم ملی ایران را دارم . اتفاقی که نه تنها دست یافتنی است بلکه با پیشرفت فوتبال زنان در ایران، دور از دسترس هم نیست.

فصل گذشته پر از دستاورد و تجربه های لذت بخش برای من بود .

حضور در فینال لیگ برتر فوتبال تهران با بازیکنان آکادمی تیکا ، قهرمانی در اولین دوره لیگ دسته دوم فوتبال کشور با باشگاه شاهین پارس و همچنین بعد از سه سال حضور در لیگ دسته اول کشور توانستیم با باشگاه تیکا قهرمان شویم و جواز حضور در لیگ برتر کشور را به دست آوردیم .

این فصل با افتخار در خدمت باشگاه آوا تهران(حمایت شرکت هوم کر ) در لیگ برتر هستم و تمرینات ما از تیرماه آغاز شده است .

سعی ما بر این هست شاکله این تیم جوان و با انگیزه را حفظ کنیم و با جذب چند بازیکن با تجربه بتوانیم عملکرد قابل قبولی برای اولین حضور داشته باشیم و بعد از سالها نماینده شایسته ای برای استان تهران باشیم .

source